Atklāts visrūpīgāk glabātais Holivudas kino dīvu slaiduma noslēpums

25/05/17 15:42 | Raksta autors : Brivbridis.lv

Foto:Pexels.com/CC
Foto:Pexels.com/CC

 

Piedāvājam uzzināt par vienu no slavenākajām senajām diētām, ko izmantoja filmu zvaigznes, lai saglabātu slaidu augumu!

 

 

Merilina Monro, Greisa Kellija, Odrija Hepberna un citas kino leģendas varēja lepoties ar šmaugiem vidukļiem un lielisku fizisko formu, kuras pamatā bija ne tikai labi gēni, bet arī fiziskās nodarbes un īpaši uztura plāni, lai liekie kilogrami pazustu kā nebijuši.

 

 

Holivudas diēta sastāv galvenokārt no augļiem, dārzeņiem un olām, liesas gaļas vai zivīm un sniedz līdz 1000 kalorijām dienā.

 

Diētu ieteicams ieturēt 18 dienas vienu vai divas reizes gadā.

 

HOLIVUDAS DIĒTA

Brokastīs vienmēr 2 apelsīni un krūzīte tējas vai kafijas bez cukura (apmēram 100 kalorijas).

 

Pusdienās: 1 liesa kotlete bez mērces, lapu salāti, redīsi, 40 g riekstu, mandeļu vai auzu pārslu, tēja vai kafija.

Vakariņās: 1 ola, 2 apelsīni, salāti, 8 gurķu šķēlītes, tēja vai kafija (kopā 650 kilokalorijas).

 

Pusdienās: 2 apelsīni, 2 olas, 1 tomāts, 40 g mandeļu, riekstu vai auzu pārslu, kafija.

Vakariņās: 1 kotlete, 1 tomāts, 6 gurķu šķēlītes, salāti, 2 apelsīni, tēja (kopā 800 kilokalorijas).

 

 

10 slavenu sieviešu dīvainie skaistuma noslēpumi

 

 

Pusdienās: 1 kotlete, salāti, 3 apelsīni, 1 citrons, kafija.

Vakariņās: 2 olas, 2 apelsīni, spināti vai salāti, 4 sparģeļi vai 2 – 3 burkāni, 1 šķēle grauzdētas maizes, tēja (kopā 800 kilokalorijas).

 

Pusdienās: 1 apelsīns, 1 jēra gaļas kotlete, salāti, tēja.

Vakariņās: 1 apelsīns, 1 tomāts, 2 olas, salāti, tēja (kopā 500 kilokalorijas).

 

 

MĒNESS DIĒTA: dabas enerģija svara zaudēšanai

 

 

Pusdienās: 1 šnicele, 2 apelsīni, tēja vai kafija.

Vakariņās: 2 apelsīni, 1 tomāts, siera šķēlīte, biezpiens, tēja vai kafija (kopā 600 kilokalorijas).

 

Pusdienās: Vārīta zivs, grauzdētas maizes šķēlīte, 3 apelsīni, kafija.

Vakariņās: 1 kotlete, 1 tomāts, 3 redīsi, salāti, 1 apelsīns, tēja (kopā 650 kilokalorijas).

 

*Plānojot nedēļas ēdienkarti – izvēlies no piedāvātajām variācijām!

 

Lai izdodas!

[adrotate banner="3"]

Pievienojies mums arī šajos sociālajos tīklos: