Guntas kundze ir Lattelecom kliente jau ilgus gadus, parādā nekad nav bijusi un visus maksājumus vienmēr godprātīgu veikusi. Tomēr nesen viņa saņēmusi paziņojumu, ka televizors un telefons parāda dēļ tiks atslēgti, vēsta TV3 raidījums Bez Tabu.
Izrādās, kundze uzņēmumam ir parādā 22 eiro par diviem mēnešiem, bet jau saņemta vēstule, kurā saistību neizpildes gadījumā piedraud ar tiesu. Viņa rāda līgumu, ar kuru SEB banka rēķinus apmaksā automātiski jau pēdējos sešus gadus. No bankas neviens nav vērsies pie viņas, lai ziņotu, piemēram, par līdzekļu iztrūkumu kontā. Arī no Lattelecom pirms minētās draudu vēstules viņu nav uzmeklējis.
Uzņēmumā (un tāpat bankā) norāda, ka klienti parasti saņem elektroniskas ziņas un sms, bet ko darīt Guntas kundzei, kura 80 gadu vecumā internetu nelieto un arī mobilā viņai nav? Lai noskaidrotu aktuālo par rēķinu, var zvanīt arī operatoram, bet šis pakalpojums izmaksā 1,50 eiro, vēsta raidījums.
Visbeidzot, kundze devusies nokārtot maksājumu klātienē, bet arī Lattelecom klientu apkalpošanas centrā nepatīkams pārsteigums – kundzei nav bijis, kur apsēsties. Lai gan parāds nokārtots, rūgtums par šo situāciju un attieksmi nav zudis, tādēļ Guntas kundze nolēmusi neklusēt un vērsusies televīzijā.