Lai ārkārtējās situācijas laikā nodrošinātu drošu iepirkšanos un mazinātu Covid-19 izplatību, “Maxima Latvija”, līdzās jau esošām vairāk nekā 30 iniciatīvām, turpina ieviest papildu drošības pasākumus. Stājoties spēkā jauniem valdības ierobežojumiem, tiek atkārtoti samazināts pieļaujamo klientu skaits veikalā, kā arī brīvdienās un svētku dienās būs iespēja iegādāties tikai pārtikas un higiēnas preces, pēc valdības lēmuma liedzot klientiem iegādāties alkoholiskos dzērienus, tabakas izstrādājumus, kā arī nepārtikas preces.
“Lai rūpētos par sabiedrības un darbinieku drošību, līdz šim esam vadījušies pēc principa – valdības lēmumi un pašu iniciatīvas, kas līdz šim ir bijusi labākā pieeja vīrusa ierobežošanai, mazinot cilvēku blīvumu un palielinot distancēšanos veikalos. Tieši tāpat arī turpināsim, operatīvi ieviešot valdības pieņemtos lēmumus jau praksē veikalos. Šis lēmums ir salīdzinoši negaidīts, protams, tieši ietekmējot arī mūsu ikdienas darbību un kolēģu noslodzi, bet to izprotam un respektējam, jo mūsu prioritāte pašlaik ir sabiedrības drošība un veselība, kopā pārtraucot vīrusa izplatību. Tas, cik ātri apturēsim to, lielākoties ir atkarīgs no mūsu visu savstarpējās sadarbības, tāpēc aicinām arī pašus iedzīvotājus rūpēties par savu, ģimenes un apkārtējo veselību – iepirksimies atbildīgi, kā arī aicinām izmantot attālinātu iepirkšanās platformu www.barbora.lv. Preču pasūtīšana un piegādes strādās arī brīvdienās un svētku dienās,” stāsta “Maxima Latvija” vadītājs Viktors Troicins.
Iespēju brīvdienās un svētku dienās iegādāties tikai pārtikas un higiēnas preces ieviesīsim trīs līmeņos:
- Plaša informatīva kampaņa dažādos komunikācijas kanālos, lai sasniegtu pēc iespējas plašāku klientu skaitu un izvairītos no pārpratumiem brīvdienās. Tāpat arī ļoti svarīgi ir informēt visus 176 veikalus par šādiem jauniem valdības noteikumiem, jo īpaši samazinot atsevišķu preču kategoriju pieejamību;
- Fiziski norobežotas atsevišķas preču zonas;
- Liegsim iespēju norēķināties par atsevišķu kategoriju precēm noteiktās dienās.
Lai nodrošinātu vel drošāku iepirkšanos, “Maxima Latvija” ievieš arī jaunus digitālus un ērtus risinājumus, piemēram, šonedēļ tika atklāts jauns pakalpojums “Skenē pats”, kas ļauj klientam pašam skenēt preces, ievietojot tās maisiņā un pēc tam jau maksāšanu veicot ar telefonu vai maksājuma karti atsevišķā zonā, neizņemot preces no maisiņa.
“Maxima Latvija” jau pie esošajiem vairāk nekā 30 Covid-19 vīrusa izplatības ierobežošanas pasākumiem ievieš jaunus, lai veikalu apmeklējums klātienē būtu vēl drošāks. “Maxima Latvija” pastāvīgi seko līdzi visu darbinieku veselības stāvoklim, un ir ieviesusi virkni drošības pasākumu, lai novērstu koronavīrusa izplatību, piemēram:
- stikla aizsargbarjeras pie kasēm starp klientu un kasieri;
- nodrošinātas sejas maskas visiem veikala darbiniekiem;
- acīmredzami atgādinājumi pircējiem par sociālo distancēšanos 2 m rādiusā citam no cita, piemēram, grīdas uzlīmes, iepirkuma ratiņu izmantošana groziņu vietā, fiziski lielākas barjeras nodrošināšana starp citiem klientiem, pastiprināta pircēju uzraudzība un atgādinājumi no apsardzes darbiniekiem u.c. pasākumi;
- plaša informatīva kampaņa veikalos, izvietojot materiālus TV ekrānos, veikala radio un plakāti dažādās vietās ar ieteikumiem, kā samazināt vīrusa izplatību;
- nefasētas pārtikas, piemēram, konditorejas izstrādājumu fasēšana;
- dezinfekcijas līdzekļi pie veikalu ieejām;
- veikala apmeklētāji tiek informēti, ka, atrodoties veikalā, ir obligāti jālieto mutes un deguna aizsegi – sejas maska vai vizieris;
- uzstādītas infografikas darbinieku telpās ar informāciju, kā izvairīties no saslimšanas ar Covid-19;
- informācija par mazāk noslogotajiem iepirkšanās laikiem pircēju plūsmas regulēšanai un blīvuma samazināšanai.