Internetveikalā konstatēta krāpniecība lielos apmēros!
Straujiem soļiem tuvojās Saulriešu iedzīvotājas Jolantas dēliņa pirmā dzimšanas diena. Par godu svētkiem ģimene nolēma mazo jubilāru iepriecināt ar dāvanu – riteni. Priekšroka tika dota internetveikala Babysmile.lv piedāvājumam.
Jolanta TV3 Bez Tabu veidotājiem stāsta, ka pēc pasūtījuma veikšanas uz e-pastu saņēmusi faktūrrēķinu ar kopējo summu nepilniem 75 EUR, kas tika samaksāta un atlika vien gaidīt preci. Noteiktais riteņa piegādes laiks bija 2 – 3 nedēļas. Tas paskrēja nemanot, bet prece tā arī netika piegādāta.
Māmiņa zvanīja internetveikala pārstāvjiem, lai noskaidrotu, kur palicis sūtījums. Darbiniece atvainojusies, brīdinot, ka nāksies pagaidīt vēl vismaz divas nedēļas. Ģimene nolēmusi gaidīt, jo dēla jubileja jau minusi uz papēžiem. Tomēr mirklī, kad saziņa ar internetveikalu kļuvusi arvien gausāka, sāka rasties aizdomas.
Galu galā e-pastā tika paziņots, ka ritenis vispār netiks piegādāts.
Babysmile pārstāvji informēja, ka viņi beiguši sadarbību ar piegādātāju, tāpēc preci nav iespējams saņemt. Tika solīts, ka par to iztērētā nauda tiks atdota atpakaļ.
Tomēr šī summa tiek gaidīta līdz šai pat dienai.Turklāt – šobrīd internetveikala mājaslapa vairs neeksistē. Arī uz zvaniem netiek atbildēts.
Plašak par notikušo skaties TV3 Bez Tabu sižetā.