“Kas notiek ar Latvijas uzņēmumu un tā darbiniekiem, ja kādai no viņu aktivitātēm sociālajos tīklos, šai gadījumā Facebook, NBA zvaigzne latvietis Kristaps Porziņģis nospiež “Like”,” retorisku jautājumu uzdod SIA Dinastija vadītāja Līga Krīgere, vēršoties pie sava kolektīva.
Tieši ar šādu situāciju Latvijas vadošais medicīnas preču mazuma un vairuma tirdzniecības uzņēmums Dinastija saskāries, kad viens no Dinastija pārstāvētajiem zīmoliem – Bauerfeind sociālajā vietnē Facebook pateicās Latvijas basketbola valstsvienībai par pozitīvajām izjūtām, kuras tā ar savu spēli Latvijas skatītājiem nodrošinājusi.
Tieši šim ierakstam latviešu basketbolists Kristaps Porziņģis izrādīja savu patiku.
Bet, atbildot uz jautājumu, ko šis “Like” nozīmē uzņēmumam, L.Krīgere sarunā ar saviem kolēģiem atklāj, ka “Tas nav vienkārši “Like”, tā ir atzinība mūsu darbam. Atzinība no jauna, enerģiska cilvēka, no latvieša, kuru tajos pašos sociālajos tīklos mēs esam atbalstījuši, to nekādi neuzsverot. Un te – negaidīti, nāk viņa pozitīvais novērtējums mūsu aktivitātei! Kaut arī savā nišā Latvijā esam viens no lielākajiem uzņēmumiem, visam kolektīvam tas ilgākam laikam radīja tiešām pacilātu noskaņojumu un darba sparu. Mēs kārtējo reizi guvām apliecinājumu, ka Kristaps ir viens no mums un, ja būs nepieciešams, mēs atkal atbalstīsim Kristapu un citus Latvijas sportistus visos mums iespējamos veidos!”
Dinastijas pārstāvētais zīmols Bauerfeind šais gados ir guvis sportistu uzticību arī Latvijā un to savos treniņos un sacensībās izmanto vairāki pazīstami sportisti – basketbolists Kristaps Janičenoks, pludmales volejbolists Jānis Šmēdiņš, triatlonists Andrejs Dmitrijevs un citi.