Kāda pircēja vārdā Laura portālā sudzibas.lv stāsta par nepatīkamu gadījumu, kuru svētdienas pievakarē piedzīvojusi “Rimi” veikalā Rīgā.
“Šodien iepirkos Rimi veikalā Saharova iela 23. Pie pašapkalpošanās kases, protams, izvelejos tuvāko brīvo kasi. Tur stāvēja groziņš tukšs, bet kases aparāts bija gatavs lietošanai. Noliku grozu un sniedzos pēc maisiņa. Pienāca pārdevēja, pacēla manu grozu kopā ar apakšējo, nometa uz zemes tukšo un nometa manu atpakal uz plaukta. Es domāju, labi, man nekas plīstošs tur nav. Viņa neapmierināta paņēma tukšo grozu un ejot iesit man ar to pa kāju. Uz ko es teicu-es atvainojos, Jūs varētu mierīgāk? Uz ko viņa man uzrūca- vajag sagaidīt, kad uz ekrāna ir uzraksts – visu labu.! Es biju šokā. Nevarēju noturēties. Būtu kaut atvainojusies. Tik vien kā mazliet pieklājības. Es tomēr esmu klients. Vispār pilnīgi nepelnīti pārdevējs izgāž savu neapmierinātību pret klientiem. Šausmīga attieksme. Pārdevējas vārds Guna.09. 06.2019. Īsi pirms plkst. 17:00.
Cerams darba devēji iemācīs kā ir jārunā ar klientiem. Kaut gan tas jau bija jāiemāca pirms tam ir saskarsme ar viņiem!”
Uzņēmums ir saņēmis paziņojumu par šo sūdzību.