Iepazīstieties, tā ir Rouliju ģimene no Lielbritānijas, kuras ienākumi ir vismaz 1000 britu mārciņas (~1230 eiro) dienā. Tas viss pateicoties tam, ka Rouliji ir pieprasītākie modeļi reklāmām, kurās nepieciešams atainot laimīgu un smaidošu ģimeni.
Ģimene piedalījusies neskaitāmās fotosesijās reklāmām tādiem lieliem uzņēmumiem kā Mothercare, Next, Argos, Aldi, Umbro, Center Parcs un citiem.
Mamma Kimberlija, tētis Entonijs un mazie rakari Tilija, Meisija un Henrijs izskatās tik labi, ka nespēj ne atkauties no piedāvājumiem. “Katra fotosesija ir kā ģimenes pasākums. Ir lieliski pavadīt laiku kopā ar bērniem, vienlaikus pelnot naudu viņu nākotnei,” saka Rouliju mamma (31), kura pati reklāmas modeļu biznesā darbojas kopš 13 gadu vecuma.
Kad viņas pārstāvētā aģentūra satika arī vīru un bērnus, viss bija skaidrs – ģimene kopā izskatās vienkārši perfekti.
Entonijs, kurš ir profesionāls futbolists, Kimberliju satika pirms 10 gadiem.Viņš fotosesijās piedalās tad, kad ir brīvs no spēlēm un treniņiem.
Vecākā meita Tillija pirmo reizi reklāmas foto piedalījās vēl esot mammas vēderā, mazais Henrijs – 10 dienu vecumā. Tad, kad viņš bija sešas nedēļas vecs, ģimene pirmo reizi piedalījās reklāmas foto kopā. Aģentūra saka, ka bērni, piedaloties fotsesijās ar īstajiem vecākiem, ir daudz atvērtāki, tieši tāpēc īsta ģimene reklāmām der daudz labāk, nekā piemeklēti modeļi. Rouliji ir vieni no pieprasītākajiem īsto ģimeņu modeļiem.