Vadošā restorānu ķēde “McDonald’s” šonedēļ saviem viesiem sāk piedāvāt jauno 100% Arabikas kafiju, kuras garšu pirmo reizi uzņēmuma vēsturē izvēlējās Latvijas iedzīvotāji. Lai atzīmētu šo notikumu, visu maiju viesi tiek aicināti iesākt savu darba dienu nobaudot bezmaksas rīta kafiju jebkurā “McDonald’s” restorānā no plkst. 7.00 līdz plkst. 9.00.
“McDonald’s” veiktais pētījums[1] liecina, ka kafija ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa – 87% respondentu lietojot šo dzērienu vismaz reizi dienā, bet 63% aptaujāto cilvēku atzīstot, ka kafiju lieto vairākas reizes dienā. Vairumam respondentu (36%) patīk kafijas garša, bet 30% aptaujāto atzīst, ka kafijas dzeršana ir kļuvusi par ieradumu. 60% respondentu apstiprina ka garša ir arī svarīgākais faktors, izvēloties kafiju un vietu, kur to baudīt. Dzēriena kvalitāte (47%) ierindojas otrajā vietā, bet kafejnīcas tuvums regulāriem pārvietošanās maršrutiem (35%) ir trešais svarīgākais faktors. “McDonald’s” jaunās kafijas degustācija arī liecina, ka visiecienītākie kafijas dzērieni ir Caffé Latte (36%), kam seko kafija ar pienu (32%) un kapučīno (20%), bet vismazāk iemīļotā ir Espresso kafija, kuru izraugās vien 4% respondentu.
Pirmo reizi uzņēmuma vēsturē Latvijas iedzīvotājiem tika lūgts izraudzīties “McDonald’s” restorāna piedāvājumu. Martā restorāna viesi piedalījās jaunu kafijas malumu degustācijā, izraugoties “McDonald’s” kafijas jauno garšu. Jaunā kafija ir pagatavota no augstākās kvalitātes 100% Arabikas kafijas pupiņām, un to ekskluzīvi “McDonald’s” ir izstrādājis viens no vadošajiem kafijas ražotājiem “Paulig”. Kafija ir saņēmusi arī starptautisko UTZ ilgtspējas sertifikātu.
„Mēs esam ļoti pateicīgi mūsu klientiem, kuri piedalījās jaunā piedāvājuma izvērtēšanā un palīdzēja mums izraudzīties kafijas piedāvājumu, kas vislabāk atbilst vietējo patērētāju garšai un vēlmēm. Tā mums bija vēl nebijusi pieredze, un mēs esam gandarīti par rezultātu. Paužot savu pateicību, ikviens maija darba dienu rītos tiek aicināts baudīt savu kafiju “McDonald’s” restorānos bez maksas. Mēs esam pārliecināti, ka restorāna viesi atzinīgi novērtēs gan jauno dzērienu garšu, gan tā kvalitāti, kā arī īpašo un personīgo pieeju,” saka Laura Jasenaite, “McDonald’s” mārketinga un digitālās nodaļas vadītāja Baltijas valstīs.
Pašlaik 12 “McDonald’s” un “McCafé” restorānos Latvijā tiek piedāvāti pieci dažādi kafijas veidi dažādos tilpumos, to skaitā melnā kafija un kafija ar pienu, Espresso, kapučīno un iedzīvotāju iecienītais Caffé Latte.
[1] Aptaujā veikta starp “McDonald’s” restorānu viesiem laika periodā no 11. marta līdz 12. martam. Aptaujā piedalījās 200 respondentu.