Konkurences padomes (KP) lēmums aizliegt “Rimi” un atļaut “Maxima” veikala atvēršanu tirdzniecības centrā “Domina Shopping” ir tik absurds, ka raisa bažas par neiedziļināšanos vai neizprotamu ieinteresētību tirgus pārdalē. Tas ir negodīgs veids, kā tiek kavēta “Rimi” attīstība un stiprinātas “Maxima” tirgus pozīcijas.
Pieņemtais lēmums ir negodīgs un konkurenci kropļojošs. KP ir ignorējusi, ka “Maxima” un “Rimi” pozīcijas tirgū Rīgā ir līdzvērtīgas, un ar savu lēmumu “Maximai” devusi nepamatotas priekšrocības. To, ka KP darbojusies tieši “Maxima” interesēs, apliecina fakts, ka KP jau gada sākumā savā lēmumā, kurā liedza “Rimi” slēgt nomas līgumu, norādīja, ka bez “Rimi” tikai “Maxima” koncepts spētu nodrošināt tirdzniecības centra “Domina” pieprasījumu.
Lai atbalstītu “Maxima”, KP mākslīgi palielinājusi “Rimi” tirgus daļas. Kaut arī veikalu tīklam “Maxima” Rīgas pilsētas teritorijā iepriekš nav bijusi stratēģija attīstīt komercdarbību ikdienas patēriņa preču tirdzniecībā multifunkcionālajos iepirkšanās centros, tas nekādi nenorāda uz to, ka Maxima tirgus pozīcijas tādējādi būtu vājākas nekā “Rimi”. “Maksima” ir krietni aktīvāka citos konkrētā tirgus segmentos, īstenojot saimniecisko darbību lielveikalos ārpus multifunkcionālajiem iepirkšanās centriem, tostarp “Maxima” zīmola veikalos ar vienu “X”, kuru kopējais skaits konkrētajā ģeogrāfiskajā tirgū ir lielāks nekā “Rimi” tirdzniecības vietu skaits.
KP arī nav ņēmusi vērā būtisku argumentu par citu veikalu skaitu teritorijā ap tirdzniecības centru “Domina”, kas atzīstami par “Rimi” un “Maxima” konkurentiem, kas arī veicinājis “Rimi” tirgus daļu mākslīgu pieaugumu.