Katrs, kurš ikdienā patērē Latvijas populārāko TV kanālu saražotos produktus, droši vien būs pamanījis šo reklāmu, kura nu satraukusi bērnu vecākus, izraisot sašutuma vētru, vēsta TV3 Bez Tabu.
Prezervatīvu reklāma atbilst visiem noteikumiem, tomēr pārmetumi TV3 ir par to, ka reklāmu rāda laikā, kad to var redzēt bērni. Televīzija kopā ar juristiem izskatījusi reklāmas rullīti, atzīstot, ka nekas pārkāpts neesot.
Reklāma ir daļa no sociālas kampaņas, kas veidota kopā ar Latvijas Ginekologu asociāciju. Ārsti atzīst, ka Latvijā situācija ar prezervatīvu lietošanu ir katastrofāla. HIV pēdējos gadu laikā izplatās pat heteroseksuālu pāru vidū – tādēļ vien, ka pie mums prezervatīvu lietot nav pārāk populāri. Problēma nav reklāmā, bet pašos vecākos, kuri neprot šo informāciju nogādāt līdz bērnam. Aizvien vairāk pusaudžu jautājumu par šo tēmu tikmēr saņem anonīmie uzticības tālruņi.
Secinājums ir viens – reklāmā likums pārkāpt nav, bet vecākiem jābūt gataviem runāt ar atvasēm arī par neērtiem jautājumiem.