No šodienas Rimi e-veikalā pasūtītos pirkumus Rimi Ozols un Rimi Spice būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī.
Piedāvājot arvien daudzveidīgākas iepirkšanās iespējas un ātrāku Rimi e-veikalā veikto pirkumu saņemšanu, no šodienas tiešsaistē pasūtītos pirkumus Rimi Ozols un Rimi Spice būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī. Savus pirkumus visu diennakti Rimi Ozols varēs saņemt Rimi Drive, kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā. Savukārt Rimi Spice pirkumus visu diennakti varēs saņemt “Saņem veikalā” punktā pie Rimi Spice Informācijas centra, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, Rimi darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu.
Rimi nepārtraukti strādā pie arvien jauniem risinājumiem, lai nodrošinātu ērtu iepirkšanos un ātru pirkumu saņemšanu kā veikalos, tā Rimi e-veikalā. “Aicinām ikvienu šajā laikā būt atbildīgiem pret sevi un citiem – ne vien ievērot drošības un piesardzības noteikumus veikalos, bet arī plānot savus pirkumus, gatavot iepirkumu sarakstus, uz veikalu doties tikai nepieciešamības gadījumā. Savukārt, lai nodrošinātu ātrāku pirkumu saņemšanu Rimi e-veikalā, esam uzsākuši darbu nakts maiņās un sākuši testēt Rimi vēsturē pirmo nakts pasūtījuma saņemšanas projektu. Plānots, ka tuvākajā laikā e-veikalā veikto pirkumu komplektēšana un saņemšana tiks uzsākta vēl vairākos veikalos. Tāpat turpinām darboties arī daudzos citos virzienos, lai audzētu kapacitāti un nodrošinātu kvalitatīvu pasūtījumu uzglabāšanu, izsniegšanu un piegādi,” stāsta Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Šobrīd pirkumu saņemšana Rimi Ozols un Rimi Spice visu diennakti darbojas testa režīmā, to pilnveidojot un padarot maksimāli ērtu pircējiem. Kopumā Rimi e-veikala darbības nodrošināšanā šobrīd strādā gandrīz 90 cilvēku liela komanda.
Pēdējo trīs nedēļu laikā Rimi e-veikala apmeklētāju skaits palielinājies aptuveni divas reizes. Līdzās tam par aptuveni 30% pieaudzis arī vidējais pirkumu grozs. “Pircēji arvien aktīvāk izmanto iepirkšanās iespējas tiešsaistē, iegādājoties ne vien pārtikas produktus, bet arī dažādas sadzīves preces. Pēdējo nedēļu laikā Rimi e-veikalā pircēji visbiežāk iegādājušies dažādus graudaugu produktus, augļus un dārzeņus, piena produktus, gaļu un gaļas izstrādājumus. Augsts pieprasījums vērojams arī pēc dažādām mājsaimniecības precēm un precēm ar ilgu uzglabāšanas termiņu. Redzam, ka liela daļa pircēju savos virtuālajos iepirkumu grozos liek arī grāmatas un spēles,” Rimi e-veikala pircēju paradumus komentē Didzis Kirstuks, Rimi Latvia e-komercijas formāta direktors.
Šobrīd e-veikalā veiktos pasūtījumus iespējams saņemt trīs veidos – pasūtīt piegādi uz mājam, saņemt tos “Saņem veikalā” punktos pie Rimi Ozols un Rimi Spice informācijas centriem, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, Rimi darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu. Tāpat pirkumus iespējams saņemt pie veikala Rimi Ozols izveidotā Rimi Drive, kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā pēc automatizētas auto numura zīmes atpazīšanas vai PIN koda ievadīšanas. Jāatzīmē, ka šobrīd Rimi e-veikala piegādes pieejamas un tiek nodrošinātas Rīgā un tuvākajā tās apkārtnē, tostarp Mārupē, Piņķos, Ulbrokā, Baložos un citviet.
Rimi aicina Latvijas iedzīvotājus būt atbildīgiem gan pret sevi, gan apkārtējo cilvēku veselību un ievērot piesardzības pasākumus, proti, neapmeklēt veikalus, ja ir aizdomas par saslimšanu vai ir bijis kontakts ar Covid-19 slimnieku, kā arī ievērot karantīnu, atgriežoties no ārzemēm.