Latvijas Pasts atbilstoši Ministru kabineta lēmumam pēc 2021.gada 15.novembra turpina strādāt un sniegt pakalpojumus, ievērojot valstī noteiktās drošības prasības – atsevišķas pasta nodaļas turpina strādāt ar mainītu darbalaiku. Covid-19 izplatības dēļ joprojām iespējami kavējumi apkalpošanā un sūtījumu piegādēs, tāpēc Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem, ja sava pakalpojuma saņemšanu nākas uzgaidīt ārpus nodaļas telpām vai pakalpojuma saņemšana prasa ilgāku laiku. Latvijas Pasts aicina izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu.                                                                

Latvijas Pasts atbilstoši Ministru kabineta lēmumam pēc 2021.gada 15.novembra turpina strādāt un sniegt pakalpojumus. Pasta pakalpojumu sniegšanas vietās, izņemot pasta nodaļas tirdzniecību centros, klientiem nav jāuzrāda sadarbspējīgs sertifikāts. Apmeklējot pasta nodaļu, obligāti jālieto sejas maska un jāievēro divu metru distance; pasta nodaļu nav ļauts apmeklēt klientiem ar elpceļu saslimšanas simptomiem.

Sakarā ar ieviestajiem ierobežojumiem tirdzniecības centru darbībā, pasta nodaļas tirdzniecību centros strādā saskaņā ar tirdzniecību centru darbalaiku. Ministru kabineta noteikumi paredz, ka tirdzniecības centrus var apmeklēt tikai ar sadarbspējīgu Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu.  

Ārkārtējās situācijas laikā ir mainīts arī vairāku pasta nodaļu darbalaiks Rīgā, Kurzemē, Latgalē un Zemgalē. Ar visām aktuālajām Latvijas Pasta nodaļu darbalaika izmaiņām klienti var iepazīties uzņēmuma mājaslapas sadaļā Darbalaika izmaiņas.

Ņemot vērā valstī noteiktās drošības prasības, pasta nodaļās ir samazināts gan uz vietas klātienē vienlaikus apkalpojamo apmeklētāju, gan arī nodaļās funkcionējošo kases sistēmu skaits. Tā kā pasta nodaļās viena klienta apkalpošanai klātienē paredzēti 15 kvadrātmetri, Latvijas Pastam visā valstī nācies par vairāk nekā 70 samazināt aktīvo kases sistēmu skaitu, bet vienlaikus nodaļās apkalpojamo klientu skaits samazināts par vairāk nekā 100 apmeklētājiem. Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem, ja sava pakalpojuma saņemšanu nākas uzgaidīt ārpus nodaļas telpām vai pakalpojuma saņemšana var prasīt vairāk laika nekā parasti.

Covid-19 vīrusa negatīvā ietekme atstāj iespaidu uz pakalpojumu sniegšanu arī citā veidā. Inficēšanās un noteikto kontaktpersonu loka paplašināšanās rezultātā Latvijas Pastam var nākties uz laiku pilnībā nomainīt klientu apkalpošanas un piegādes štata darbiniekus, tādējādi noslogojot pārējās struktūrvienības, no kurām piesaistīt pagaidu darbiniekus, vai meklējot jaunus darbiniekus uz laiku. Tā kā darbinieku nomaiņa ir operatīvs process, jo saistīta ar epidemioloģiskās drošības pasākumu nekavējošu īstenošanu, jaunie darbinieki – pastnieki vai pasta nodaļu operatori – tiek apmācīti darba gaitā, kas rada lēnāku apkalpošanu un sūtījumu piegādes. 

Lai nebūtu jāuzkavējas pasta nodaļā, Latvijas Pasts aicina maksimāli izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu, kā arī pārvirzīt sūtījumus uz kādu no Latvijas Pasta pakomātiem. Attālināti pieteikties pakalpojumiem iespējams 86 lielākajās un noslogotākajās pasta nodaļās visā Latvijā; šo nodaļu saraksts pieejams te

Latvijas Pasts turpina vērtēt pasta nodaļu darbības un sūtījumu piegādes turpmāku optimālu nodrošināšanu, ņemot vērā ārkārtējo situāciju.

 

Iepriekšējais rakstsSvaigi spiestas sulas: piecas receptes veselībai un imunitātei
Nākamais rakstsNofilmē dramatisku pakaļdzīšanos Pierīgā – VIDEO