Atsaucoties uz patērētāju lūgumiem, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” atsācis ražot “Kārums” kivi biezpiena sieriņu jaunā veidolā. Līdztekus leģendārā gardumu zīmola klāstu papildinājis arī pavisam jauns sieriņš ar želejas konfektēm. Abu produktu receptes ir izstrādātas “Food Union” grupas svaigo piena produktu Izcilības centrā Rīgā, bet to izstrādē investēti 15 tūkstoši eiro.

Sākotnēji abi sieriņi būs pieejami tikai Latvijas veikalu tīklos un e-veikalos. Bet jau drīzumā tos ir plānots eksportēt kā uz Lietuvu un Igauniju, tā arī uz Lielbritāniju, Īriju un citām tuvākām un tālākām Eiropas valstīm.

Jaunais “Kārums” sieriņš ar krāsainām želejas konfektēm (45 g) līdzinās mājās gatavotajam biezpiena gardumam ar marmelādes gabaliņiem, tikai tam ir ērtāka forma un šokolādīga glazūra. Savukārt kivi biezpiena sieriņš (45 g) ir jau iepriekš zināmās “Kārums” garšas atkalatgriešanās, bet jaunā veidolā – našķis viscaur ir maigā un kivi raksturīgā zaļganā tonī, kas panākts, receptē izmantojot tikai dabīgas izcelsmes krāsvielas.

 Ja uz Kāruma iepakojuma redzamais vārnēna simbols varētu runāt, viņš pateiktu, ka jau atkal ir sadzirdējis uzstājīgo patērētāju lūgumus par vēl vienas nostaļģiskās sieriņu garšas atgriešanu – kivi. Kopumā šogad Kārums klāstā atgriezām jau trīs iepriekš iecienītas biezpiena sieriņu garšas. Un varu pačukstēt, ka gada nogalē prezentēsim vēl vienu, bet līdz šim vēl nebijušas garšas Kārums jogurtu,” atklāj “Food Union” piena produktu zīmola vadītāja Ilva Veidemane.

Abi jaunie  biezpiena sieriņi “Kārums” ir jau nopērkami “Food Union” internetveikalā www.pienaveikals.lv un veikalu ķēdē “Rimi”. Drīzumā produkti parādīsies arī citos tirdzniecības tīklos un mazākos veikaliņos visā Latvijā.

Iepriekšējais rakstsTraģiski notikumi šorīt risinājušies Rīgā
Nākamais rakstsValsts svētku priekšvakarā jaunas vēstis izplata veikalu tīkls “Lidl”