Turpinot ieviest jaunus digitālos risinājumus, mazumtirgotājs “Lidl” arī klientiem Latvijā piedāvā digitālo lojalitātes lietotni “Lidl Plus”, kuru bez maksas iespējams lejuplādēt lielākajos lietotņu veikalos. Jau 31 pasaules valstī pieejamās “Lidl Plus” lietotnes kopējais lejuplāžu skaits ir pārsniedzis 50 miljonus. Tikmēr Latvijā “Lidl Plus” jau strauji ierindojusies populārāko lietotņu sarakstu augšgalā.
“Lidl Plus” ir digitāla lojalitātes lietotne kuru iespējams izmantot jebkurā viedtālrunī. Katram jaunajam “Lidl Plus” lietotājam pēc reģistrēšanās tiek piešķirta digitālā klienta karte ar unikālu QR kodu, kuru turpmāk iepērkoties jānoskenē pie kases, lai varētu izmantot atlaides. Lietotne piedāvā dažādas iespējas, kā izdevīgāk iepirkties “Lidl” veikalos – aktivizējot atlaižu kuponus, izvēloties īpašos piedāvājumus un saņemot papildu kuponus no digitālajām “Skrāpē Plus” kartītēm.
“Mūsu maciņi ir pārpildīti ar dažādām plastikāta lojalitātes kartēm, bet īstajā brīdī vajadzīgo karti bieži ir visai grūti atrast. Lai no tā izvairītos un arī samazinātu plastmasas izstrādājumu izmantošanu, esam ieviesuši mobilo lietotni “Lidl Plus”, kas pilda klientu lojalitātes kartes funkcijas. Šī brīža ekonomiskajā situācijā izdevīga iepirkšanās ir kļuvusi ļoti svarīga, un iegādājoties visus iknedēļas “Lidl Plus” piedāvātos produktus, klienti var ietaupīt līdz pat 10 EUR nedēļā,” stāsta “Lidl Latvija” valdes loceklis Aleksandru Mags (Alexandru Mag).
Lai izdevīga iepirkšanās noritētu raitāk, atlaižu kuponus ieteicams aktivizēt pirms iepirkšanās, un pie kases klientiem vienkārši jānoskenē savas digitālās “Lidl Plus” kartes QR kodu.
Komentējot tendences klientu lojalitāšu programmu attīstībā, Latvijas universitātes Biznesa vadības un ekonomikas fakultātes pētniece PhD oec. cand. Līga Brasliņa norāda, ka lojalitātes programmas ir viens no galvenajiem veidiem, kā veidot ilgstošasattiecības ar patērētājiem.
“Mūsdienu patērētāji sagaida visaptverošas lojalitātes programmas, kas ir ne tikai ekonomiski izdevīgas, bet arī nodrošina aizraujošu, interaktīvu pieredzi. Citi veiksmīgi faktori lojalitātes programmām ir ekskluzīva piekļuve jaunumiem, personalizēti īpaši piedāvājumi un ieteikumi, piederības sajūta zīmolam un interaktīvas kopienas nodrošināšana,” uzsver pētniece. “Lojalitātes kartes motivē klientus, stimulē patērētāja un zīmola attiecības, palielina pirkumu skaitu un sniedz klientiem piederības sajūtu,” rezumē L. Brasliņa
Kā izmantot “Lidl Plus” lietotni:
- Lejuplādē “Lidl Plus” lietotni.
- Aizpildi nepieciešamo kontaktinformāciju.
- Lietotnē atrod “Lidl” veikalu adreses, darba laikus un jaunākos katalogus.
- Apskati īpašos kuponus, kurus jāaktivizē pirms norēķināšanās kasē.
- Pēc iepirkšanās saņem īpašo “Skrāpē Plus” digitālo kartīti ar atlaides piedāvājumu.
Laika gaitā “Lidl Plus” piedāvātās iespējas plānots paplašināt, klientiem piedāvājot dažādas individualizētas atlaides un bonusu programmas, kas piemērotas katra klienta iepirkšanās paradumiem un iecienītākajam “Lidl” veikalam. Vairāk par lietotni: https://www.lidlplus.lv
Par “Lidl”
“Lidl” kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās “Schwarz Group” ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 000 veikaliem un 200 loģistikas centriem “Lidl” pašlaik strādā 31 valstī, kā arī ir pārstāvēts Āzijā.
SIA “Lidl Latvija” izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd “Lidl Latvija” ir 20 veikali 11 Latvijas pilsētās. Uzņēmuma loģistikas centrā, veikalos un birojā strādā gandrīz 2000 kolēģu liela komanda. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.