Pārvarēt straujo dzīves dārdzību un augsto inflāciju Latvijas iedzīvotājiem palīdz arī digitālās atlaižu lietotnes, starp kurām jau vairākus mēnešus augstu popularitāti ieguvusi starptautiskā “Lidl Plus” lietotne. Visaktīvāk “Lidl Plus” lietotni lejuplādējuši Rīgas, Jelgavas un Liepājas iedzīvotāji.
“Jau kopš lietotnes publiskošanas šī gada janvārī, “Lidl Plus” strauji nostabilizējās Latvijā lejuplādētāko lietotņu topa virsotnē, un to joprojām nav pametusi. Mēs esam ļoti priecīgi redzēt tik aktīvu mūsu klientu atsaucību. Plānojam attīstīt šo lietotni un piedāvāt aizvien jaunus un izdevīgus atlaižu piedāvājumus tās lietotājiem,” saka “Lidl Latvija” valdes loceklis Aleksandru Mags (Alexandru Mag).
Pretēji dažādiem stereotipiskiem aizspriedumiem, atklājies, ka jauniešus un vecāka gadagājuma cilvēkus vieno tas, ka visās vecuma grupās “Lidl Plus” lejuplāžu apjoms ir diezgan vienāds. Klientu vidū, kas pārsnieguši 60 gadu vecumu, lietotnes lejuplādes apjoms pārsniedz 16%. Interesanti, ka šoreiz uzvedības ziņā esam ļoti līdzīgi mūsu ziemeļu kaimiņiem Igaunijā, kur lietotnes lejuplāžu demogrāfiskie dati ir identiski Latvijai.
Skaidri redzams, ka vairāk nekā jebkad iepriekš, iedzīvotāji savu uzmanību pievērš iespējām ietaupīt un samazināt ikdienas tēriņus. Labāk iepazīstot savu klientu pirkumu paradumus un populārākos produktus, “Lidl Plus” saviem lietotājiem nākotnē piedāvās arī individualizētus atlaižu piedāvājumus, kas atbildīs katra klienta interesēm.
Par “Lidl”
“Lidl” kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās “Schwarz Group” ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 000 veikaliem un 200 loģistikas centriem “Lidl” pašlaik strādā 31 valstī, kā arī ir pārstāvēts Āzijā.
SIA “Lidl Latvija” izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd “Lidl Latvija” ir jau 23 veikali 12 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.