Turpinot attīstīt un ieviest vienoto konceptu, paziņojumu pircējiem izplatījis veikalu tīkls “Maxima”, veikalos visā Latvijā un izvēršot to arī lielāka formāta veikalos, šodien, 8. jūnijā, durvis vēris līdz šim lielākais jaunajam konceptam pielāgotais lielā formāta “XX” veikals Rīgā, Biķernieku ielā 143. Veikala pielāgošanā jaunajam konceptam, tostarp telpu modernizācijā un pilnveidošanā, investēti vairāk nekā 480 tūkstoši eiro, padarot veikala plašās telpas intuitīvākas, ar pircējiem vēl parocīgāku iekārtojumu, ērtāku darba vidi un īpaši pārdomātu sortimentu, kurā uzsvars vērsts uz svaigo pārtikas preču pieejamību un daudzveidību, palielinot šo preču īpatsvaru veikala plauktos.

“Vasaras sezonu ieskandinot, esam patiesi priecīgi un lepni uzsākt aktīvu jaunā formāta ieviešanu lielākā formāta “Maxima” veikalos. Šodien mūsu jaunā koncepta veikalu saimei ir pievienojies līdz šim lielākais lielā formāta “XX” veikals Rīgā, Biķernieku ielā, kura pilnveidošanā īpašu uzmanību pievērsām gan vides un telpu ērtībām, gan produktu sortimentam un daudzveidībai, lai veikalā būtu pieejami tieši tie produkti, ko klienti iecienījuši visvairāk. Tagad tuvākajā apkārtnē dzīvojošās ģimenes un citi Rīgas iedzīvotāji ikdienai nepieciešamos produktus varēs atrast vēl pārdomātākā vidē, ērtāk un ātrāk. Līdz gada beigām plānojam jauno konceptu ieviest vēl vairākos lielā formāta veikalos visā Latvijā, padarot mūsu klientu iepirkšanās pieredzi vēl patīkamāku,” norāda Gunita Ķiesnere, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu. Papildu tam ir īstenoti citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus.

Šobrīd jaunais koncepts ir ieviests jau vairāk nekā 100 “Maxima” veikalos visā Latvijā. Līdz gada beigām plānots jauno konceptu ieviest visā Latvijā, būtiski pilnveidojot iepirkšanās pieredzi un ērtības Latvijas iedzīvotājiem.

 

Iepriekšējais rakstsAtmiņas traucējumu biežāk sastopamie iemesli
Nākamais rakstsŠī vasara solās būt īpaši karsta