“Maxima Latvija” jau ceturto gadu pēc kārtas ir kļuvusi par līderi klientu apkalpošanā mazumtirdzniecībā Latvijā, liecina neatkarīgs pētījums, ko veicis vadošais klientu servisa uzlabošanas uzņēmums Eiropā “Dive Group”. Ar lieliskiem jaunumiem klajā nācis tirgotājs “Maxima”
Saskaņā ar 2024. gada maijā un jūnijā veiktā pētījuma rezultātiem, kurā izmantota slepeno pircēju metode, “Maxima Latvija” ir sasniegusi augsto klientu apkalpošanas vērtējumu – 91,98%.
Pētījuma analīze aptvēra vairākus kritērijus, tostarp tirdzniecības vidi, konsultantu komunikāciju, papildus pārdošanas prasmes, kā arī laipnību un ieinteresētību apkalpošanas procesā. Šie faktori kopā veidojuši pozitīvu ieguldījumu “Maxima Latvija” sasniegumos, attēlojot uzņēmuma apņēmību nodrošināt labāko iespējamo iepirkšanās pieredzi saviem klientiem.
“Esam patiesi priecīgi, ka mūsu rūpes ir novērtējuši neatkarīgi eksperti, kas ir apliecinājums mūsu pūlēm kļūt arvien labākiem, lai klienti, kas ik dienu apmeklē kādu no mūsu 171 veikaliem, no tā aiziet priecīgi ar vēlmi atgriezties. Šī atzinība mūs motivē vēl vairāk ieguldīt laiku un resursus mūsu darbinieku apmācībā, nodrošinot labāko klientu apkalpošanas līmeni mazumtirdzniecībā ne tikai Latvijā, bet visā Baltijā. Sasveicināšanās, izpalīdzēšana un pateikt “paldies” ir tikai daži no veidiem, kā mēs padarām patīkamu klientu pieredzi mūsu veikalos, tāpēc vēlos teikt paldies ikvienam kolēģim, kas palīdzējis sasniegt tik augstu rezultātu. “Maxima Latvija” turpinās aktīvi strādāt, lai vēl vairāk uzlabotu klientu servisa standartus un nodrošinātu, lai katra iepirkšanās ir patīkama mūsu klientiem,” stāsta “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore Evija Grīnberga.
Ar lieliskiem jaunumiem klajā nācis tirgotājs “Maxima”
Seko mums arī soctīklos: Facebook, Instagram, X , Threads