Otrdien, 1. oktobrī, kafejnīcā “Caffeine” Rīgas centrā, Aspazijas bulvārī 24, aiz letes baristas lomā pieķerts populārais latviešu dziedātājs un DJ Markus Riva. Vai talantīgais mākslinieks mūzikai atmetis ar roku? Markus Riva mainījis profesiju; vai mūzikai tiek atmests ar roku?
Mūziķis fanu bažas kliedē, apgalvojot, ka pieņēmis “Caffeine” Starptautiskās kafijas dienas izaicinājumu un uz skatuves vēl plāno atgriezties. “Šodien darbojos kā barista rūdīta kafijas meistara Vitolda Dreimaņa vadībā. Es vienkārši nācu, kāds esmu, un tagad pārējo iemācos, jo kolēģi jauki visu parāda un sniedz palīdzīgu roku, kad tas nepieciešams. Darbs nav ļoti sarežģīts, bet prasa rūpību un arī radošumu. Tāpat svarīgas ir klientu apkalpošanas prasmes un, protams, mīlestība pret kafiju. Vissvarīgākais tomēr ir tas, lai ikviens šajā Kafijas dienā tik tiešām arī varētu nobaudīt garšīgu kafiju!” stāsta mūziķis.
Markus visas dienas garumā mācījies kopā ar “Caffeine” ekspertu par kafijas noslēpumiem, pagatavojis dzērienus un pasniedzis tos apmeklētājiem. Kafejnīcas apmeklētāju reakcijas, ieraugot aiz letes Latvijā zināmo dziedātāju, bijušas visdažādākās – no šoka līdz pat lielam priekam satikt savu iemīļoto mākslinieku, taču ne viens vien arī jautājis par mūziķa nākotnes plāniem.
“Katram tomēr jādara tas, kas viņam sanāk vislabāk, un, lai gan šodien iemācījos daudz ko interesantu, sarežģītāko dzērienu pagatavošanu laikam uzticēšu profesionāļiem. Būt par baristu man sanāk tīri labi, kas nozīmē, ka bez darba nepalikšu, tomēr savu mūziķa profesiju vēl neplānoju pamest,” saka Markus Riva.
Jau 10 gadus Starptautiskās Kafijas organizācijas (ICO) dalībvalstis, kuru starpā ir arī Latvija, 1. oktobrī svin Starptautisko kafijas dienu, vienojot gan tos, kuri nodrošina kafijas ceļu pie cilvēkiem, gan kafijas cienītājus. “Caffeine” ir vadošais kafejnīcu tīkls Baltijas valstīs, kurš strauji aug un šobrīd apvieno jau 26 kafejnīcas Latvijā, kā arī kafejnīcas Lietuvā, Igaunijā, Norvēģijā un Dānijā. Zīmols “Caffeine” izveidots 2007. gadā Viļņā un pieder norvēģu uzņēmumam “Reitan Convenience”, kuru Ziemeļeiropas valstīs un Baltijā pārstāv tādi zīmoli kā “Narvesen”, “7-eleven”, “Caffeine”, “R-kiosk”, “Pressbyrån”, “UnoX” un “REMA 1000”.
Markus Riva mainījis profesiju; vai mūzikai tiek atmests ar roku?
Seko mums arī soctīklos: Facebook, Instagram, X , Threads