Lai vēlreiz atgādinātu par savu galveno apņemšanos – piedāvāt augstas kvalitātes produktus par zemām cenām katru dienu –, “Lidl” ir vēl vairāk samazinājis cenas vairāk nekā 100 ikdienā nepieciešamajiem produktiem un mājsaimniecības precēm. Tuvākajās nedēļās cenu samazināšana turpināsies. Ar būtisku ziņu pircējiem klajā nācis “Lidl” veikalu tīkls
“Lai ikdienas iepirkšanās veikalā “Lidl” būtu vēl izdevīgāka un pierādītu, ka iepirkties “Lidl” ir vērtīgi, esam samazinājuši cenas būtiskākajām precēm un tām, kuras pircēji novērtē visvairāk – makaroniem, konservējumiem, mērcēm, mazgāšanas līdzekļiem, ķermeņa kopšanas līdzekļiem un citiem ikdienas produktiem. Kopumā vairāk nekā 100 produkti tagad ir pieejami par vēl zemākām cenām. Tas nav tikai solījums, bet arī konkrēts solis, kas apliecina – “Lidl” joprojām ir vieta, kur cilvēki atrod labākās cenas saviem ikdienas iepirkumiem, īpaši tagad, kad Latvijas iedzīvotāji pievērš lielāku uzmanību saviem izdevumiem,” saka Alekss Latore Garsija (Alexis Latorre Garcia), “Lidl Latvija” valdes loceklis un Iepirkumu departamenta vadītājs.
Cenas jau samazinātas dažādām pārtikas precēm, piemēram, konservējumiem, mērcēm, makaroniem, brokastu pārslām, tējai, olīveļļai un daudzām citām. Cenas samazinātas arī dažādiem sadzīves un tīrīšanas produktiem, kā arī personīgās higiēnas un ķermeņa kopšanas produktiem, piemēram, virtuves papīra dvieļi “Floralys” maksā tikai 1,99 eiro, skuvekļi vīriešiem “Cien Men” pieejami par 1,59 eiro, lūpu balzāms “Cien” iegādājams par nieka 0,77 eiro, bet gaisa atsvaidzinātāja rezerve “W5” maksā tikai 1,99 eiro.
“Mūsu klienti jau novērtē Zemo Cenu Groza izceltos produktus veikalā, un šī cenu samazināšana vairāk nekā 100 produktiem ir vēl viens solis, kā palīdzēt klientiem izvēlēties un iepirkties izdevīgāk. Ne velti “Lidl” nesenajā “Baltic Brand” pētījumā tika atzīts par izdevīgāko zīmolu Baltijā,” turpina A. Latore Garsija.
Tāpat mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl” atklāj, ka tuvākajās nedēļās ikdienas cenas tiks samazinātas vēl citiem produktiem.