Tirdzniecības centra internetā 220.lv apmeklētāju skaits Melnajā piektdienā dubultojās, salīdzinot ar parastu mēneša dienu. Piektdienas dienas laikā tika fiksēti gandrīz 300 000 klientu apmeklējumu, savukārt visās Baltijas valstīs un Somijā PHH Group e-komercijas platformas kopumā piesaistīja teju 600 000 pircēju. Visas izpārdošanas laikā vidējā pirkuma summa sasniedza 74 eiro. “Melnajā piektdienā” kāds latvietis iegādājas neticami dārgu portatīvo datoru
Nedēļas dārgākais pirkums bija portatīvais dators “MSI Stealth” 6 864 eiro vērtībā. Savukārt kaimiņvalstīs, kur darbojas citas PHH Group e-komercijas platformas, tika izvēlētas zemākas vērtības preces. Igaunijā visdārgākais pirkums bija digitālā kamera “Canon EOS R5 Mark II” 5 897 eiro vērtībā, bet Lietuvā — “LG OLED” televizors, kas izmaksāja 2 749 eiro.
“Apmeklētāji bija aktīvi visu akcijas nedēļu, taču vislielākais pircēju skaits mūs sasniedza tieši Melnajā piektdienā. Tikmēr zelta minūte jeb brīdis, kad saņēmām visvairāk pasūtījumu, tika reģistrēta svētdien, plkst. 19.05,” norāda 220.lv Marketplace Pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols.
Populārāko preču saraksta augšgalā Melnās piektdienas nedēļā ierindojās matu veidošanas ierīce “Dyson HS08 Airwrap”, magnētiskā spēle “Stone Chess”, foto papīrs “Fujifilm Instax Mini Glossy”, viedpulkstenis “Xiaomi Redmi Watch 5 Active Midnight Black”, kā arī ūdens filtra kasetne “Brita Maxtra Pro Pure Performance”.
Par PHH Group
PHH Group izveidoja privātā kapitāla investors Mid Europa, apvienojoties lielākajiem tiešsaistes mazumtirgotājiem, proti, Pigu.lt Lietuvā, 220.lv Latvijā, Kaup24.ee Igaunijā un Hobbyhall.fi Somijā.
Kopš 2021. gada koncerns piedzīvojis biznesa transformāciju, izveidojot lielāko un uzticamāko tirgu reģionā. Grupas Marketplace ekosistēmā preces pārdod vairāk nekā 4000 pārdevēju, piedāvājot vairāk nekā 7 miljonus preču. Grupas pārvaldītās vietnes apmeklē aptuveni 150 miljoni pircēju gadā.





