Paplašinot zīmola “AKROPOLE” izmantošanu, ir uzsākts jaunā nosaukuma “AKROPOLE Alfa” ieviešanas process –– uz “Alfa” ēkas jau šobrīd tiek uzstādītas jaunā nosaukuma izkārtnes. No 10. marta “Alfa” oficiāli kļūs par “AKROPOLE Alfa”.

“10. martā apmeklētāju iecienītā iepirkšanās, izklaides un satikšanās lokācija oficiāli mainīs nosaukumu, kļūstot par “AKROPOLE Alfa”. Jaunā un spēcīgā zīmola ieviešana stiprinās “AKROPOLE Alfa” pozīcijas, vienlaikus saglabājot to labo pieredzi, ko tai izdevies uzkrāt iepriekšējo 20 gadu laikā,” saka tirdzniecības centra “Alfa” vadītāja Zane Kaktiņa.

Nosaukuma maiņa ieviesīs izmaiņas arī vizuālajā identitātē kā klātienē, tā arī sociālo tīklu kontos un citos komunikācijas materiālos. Ir paredzēta arī jaunās vienotās mājaslapas izveide, kā arī “Akropole” dāvanu karšu programmas paplašināšana –– no 10. marta dāvanu kartes būs iespējams iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros. Vienlaikus nosaukuma maiņa un vienotā zīmola ieviešana neietekmēs “AKROPOLE Alfa” ikdienas darbību – iepirkšanās centra darba laiks, veikalu un pakalpojumu klāsts, apkalpošanas un epidemioloģiskās drošības standarti paliek nemainīgi.

Kā tika paziņots iepriekš uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi iepirkšanās centri Rīgā – “Alfa” un “Akropole”, ir nolēmis paplašināt sava zīmola “AKROPOLE” izmantošanu. Tirdzniecības centrs “Alfa” mainīs nosaukumu uz “AKROPOLE Alfa”, savukārt iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole” kļūs par “AKROPOLE Rīga”, vienlaikus saglabājot nemainīgi augstu klientu servisu un plašu veikalu, izklaides iespēju un pakalpojumu klāstu. Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.

Par “AKROPOLE Alfa”:

No 2022. gada 10. marta “Alfa” kļūs par “AKROPOLE Alfa”. “AKROPOLE Alfa” ir lielākais iepirkšanās centrs Latvijā, kas apmeklētājiem piedāvā plašu un daudzveidīgu modes un pakalpojumu klāstu, kuru vidū ir pircēju iecienītie “H&M”, “Lindex”, “City Men & Women”, kā arī unikālu zīmolu veikali “Zara Home”, “Home&you”, “Black Star Wear” un citi. Iepirkšanās centra 3. stāvā atrodas daudzveidīga ēdināšanas zona,  kā arī mūsdienīgs un plašs sporta klubs “MyFitness Alfa”. Ģimenēm ar bērniem iespējams aktīvi pavadīt laiku inovatīvajā bērnu iekštelpu laukumā “Adventures’ Zone”, savukārt kinomīļiem ir pieejamas astoņas kinoteātra “Cinamon” zāles. “AKROPOLE Alfa” apmeklētājiem pieejamas autostāvvietas līdz 1750 vietām.

 

Iepriekšējais rakstsGrupa “Prāta Vētra” nāk klajā ar atklātu paziņojumu
Nākamais raksts5 vērtīgi padomi istabas augu pārstādīšanai un mēslošanai pavasarī