Lai arī starptautiskais mazumtirdzniecības tīkls “Lidl” jau pāris gadus ir atvēris savus veikalus daudzās Latvijas pilsētās, joprojām ir lietas, ko par šo veikalu ķēdi nezinām. Tāpēc esam apkopojuši vairākus padomus, kā izdevīgi un gudri iepirkties “Lidl” veikalos, kā arī zināt savas klienta tiesības un iespējas. Atklāti patiesie noslēpumi kā izdevīgāk iepirkties “Lidl”

Pārliecinies, vai esi paņēmis pareizo produktu

Visos “Lidl” veikalos preces cena atrodas virs konkrētās preces. Produkta individuālais artikuls būs rakstīts gan uz produkta fasējuma, gan uz elektroniskās cenu zīmes. Īpaši labi pamanāms tas būs uz nepārtikas precēm un “Parkside” zīmola dārza un remonta darbarīkiem – tie būs dzeltenā ovālā rakstītie melnie cipari, kas sākas ar norādi IAN. Neskaidrību gadījumā, vienmēr vari produkta cenu pārbaudīt pie veikalā izvietotā preču cenu skenera, kas parādīs, kādu tieši produktu un par kādu cenu esi paņēmis.

Aktivizē savus “Lidl Plus” kuponus pirms sasniedz kasi

Lai iepirkšanās būtu izdevīga, “Lidl Plus” lietotnē kuponus vari ērti apskatīt un aktivizēt jau laicīgi – mājās. Tādējādi došanas uz veikalu būs pārdomātāka, un varēsi iegādāties tieši sev piemērotākos produktus ar izdevīgākajām atlaidēm.

“Lidl” kuponu piedāvājumi ir dažādi, un ir vērts tos izpētīt! Uzmanīgi izlasi kupona atlaides noteikumus. Vai ir jāpērk noteikts preču skaits? Vai ir jāpērk divas, bet jāmaksā tikai par vienu? Preci ņemot, vēlreiz pārliecinies vai tā ir kuponā piedāvātā.

Atceries, ka “Lidl Plus” lietotnē vari atrast arī izdevīgus “Lidl” partneru piedāvājumus, kā arī klientu loterijas. Šeit arī redzēsi savu “Lidl” pirkumu kopsummu un sasniedzot noteiktu pirkumu kopsummu arī iespēju iegādāties atlasītas preces par vienu centu! Atklāti patiesie noslēpumi kā izdevīgāk iepirkties “Lidl”

Suņuki paliek mājās, vai elpo svaigu gaisu ārpusē

Suņuku īpašniekus aicinām atcerēties, ka ne visi cilvēki vēlas veikalā sastapties ar jūsu suni, vai arī savos iepirkumu ratiņos atrast jūsu suņa spalvas. Tāpēc suņukiem pie veikala ieejas ir paredzēti īpaši stabiņi piesiešanai. Apmeklējot veikalu ar mājdzīvnieku, neatkarīgi no tā izmēra, tam jāatrodas speciālā, pilnīgi slēgtā dzīvnieku pārvietošanai paredzētā somā. Tā kā “Lidl” tirgo pārtiku, tad higiēnas prasības telpās ir pirmā prioritāte. Izņēmums ir suņi – pavadoņi, kas pavada personas ar redzes vai citiem funkcionāliem traucējumiem.

Droša un ērta iepirkšanās ar bērniem

Par mazajiem klientiem “Lidl” ir padomājis īpaši. Zīdainīšu vecāki var izvēlēties speciālos iepirkšanās ratiņus, pie kuriem droši piestiprināms mazuļa auto sēdeklītis. Šādi iepirkšanās būs ērta un mazulis būs tieši acu priekšā.

Bērniem, kas jau paši droši staigā pa veikalu, paredzēti mazie ratiņi, kurus rotā “Lupilu” karodziņš. Tieši tāpēc lūgums lielajiem klientiem – nelaupiet bērniem veikala apmeklējuma prieku, un neizmantojiet šos bērnu ratiņus. Jums ir paredzēti zilie iepirkumu groziņi vai lielie iepirkuma ratiņi!

Bērnu vecākiem arī atgādinām, ka bērnus nekad nedrīkst ievietot tieši iepirkumu ratiņos, tikai tam speciāli paredzētajos sēdeklīšos.

Tev ir Goda ģimenes karte? Izmanto īpašos piedāvājumus lielajām ģimenēm

“Lidl” ar lepnumu atbalsta un palīdz Latvijas Goda ģimenēm! Goda ģimenes apliecības īpašnieki uzrādot personu apliecinošus dokumentus “Lidl” veikalos saņem 10% atlaidi visām ikdienas kosmētikas zīmola “Cien” precēm, mazuļu zīmola “Lupilu” bērnu higiēnas produktiem un mazuļu pārtikai, pusaudžu apģērbu zīmola “Pepperts” precēm, fasētajai un uz vietas ceptajai maizei, “Saguaro” zīmola dzeramajam ūdenim, “W5” zīmola sadzīves ķīmijas un uzkopšanas līdzekļiem un vēl citām precēm (augļi, dārzeņi).  

Šo atlaižu saņemšanai pie kases, pirms norēķina procesa beigām,  jāuzrāda derīga “Goda ģimene” apliecība kopā ar personu apliecinošu dokumentu. Informācija par “Goda ģimenes” atlaides programmas aktuālajiem piedāvājumiem pieejama arī “Lidl” mājaslapā, sociālajos medijos, kā arī uz to norāda informatīvas zīmes veikalos un uz produktu elektroniskās cenu zīmes.

Nepārtikas preču apmaiņa vai atgriešana – kas jāatceras?

Visas “Lidl” pirktās nepārtikas preces (izņemot elektriskās) vari apmainīt 30 dienu laikā pēc to iegādes, ja esi saglabājis pirkuma čeku un vari to uzrādīt.

  • Atceries, apakšveļa tiek pieņemta atpakaļ, ja neder izmērs, oriģinālajā iepakojumā un uzrādot pirkuma čeku. Tā kā tās ir sensitīvas preces, tās netiek izliktas atpakaļ tirdzniecībā, un izvērtējumu veic veikala personāls.
  • Pārējo apģērbu vari atdot, ja tas ir nelietots, oriģinālajā iepakojumā un uzrādot pirkuma čeku. (Piemēram, esi mājās piemērījusi un saprati, ka nederēs).
  • Elektropreces – viss, kas darbojas ar baterijām, kabeļiem vai akumulatoriem – vari atgriezt tikai mehāniska bojājuma gadījumā, garantijas remonta vai apmaiņas ietvaros.

Preču maiņa notiek tikai veikalā. Ja šeit attiecīgās preces nav, tad jāsazinās ar “Lidl” klientu servisu, lai saņemtu tālākās norādes. Ņemot vērā produkta artikulu, klientu apkalpošanas speciālisti pastāstīs, kā pareizi rīkoties katrā situācijā.

Lild publicitātes foto

Kā Tev var palīdzēt  “Lidl” klientu serviss?

“Lidl” klientu serviss var palīdzēt dažādās situācijās – pastāstīt, kā pareizi lietot “Lidl Plus” lietotni, palīdzēt ar pazudušu produkta lietošanas instrukciju vai garantijas servisa nodrošināšanas procesu.

Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, informāciju par Lidl nepārtikas precēm un to rokasgrāmatas vari atrast mājaslapā https://klientu-serviss.lidl.lv.

Sazināties ar “Lidl” klientu servisu var aizpildot pieteikuma formu, kas atrodam mājaslapā, zvanot pa tālruni 8000 5888 (darba dienās no 8.00 līdz 18.00) vai rakstot uz epastu: klientu.serviss@lidl.lv.

“Lidl” klientu serviss ir pieejams saziņai arī uzņēmuma oficiālajos sociālo tīklu kontos – izmantojot Instagram vai Facebook messenger iespējas. Šeit atbilde iespēju robežās tiek sniegta 3 stundu laikā (darba dienās no 8.00 līdz 18.00).

Zilais plastmasas groziņš vienmēr paliek veikala telpās!

Lai “Lidl” iepirkumu groziņi, kas tik ērti aprīkoti ar ritentiņiem un lielu rokturi, neaizklīstu ārpus veikala, tie ir aprīkoti ar drošības sistēmu –  atskanēs trauksmes signāls ja vēlēsies ar tiem doties ārpus veikala tirdzniecības zāles.

Nav monētas, bet vēlies tikt pie iepirkumu ratiņiem?

Ņemot vērā, ka ikdienā monētas daudziem vairs kabatās nav, “Lidl” piedāvā vienkāršu iespēju – palūgt jebkurai kasierei bezmaksas zilo plastmasas žetoniņu, kas ļaus atslēgt iepirkumu ratiņu drošības ķēdīti. Vari paņemt vairākus žetonus, lai kāds vienmēr būtu kabatā, maciņā un automašīnā.

Taromāti un depozīta čeki

Visos “Lidl” veikalos atrodas taromāti, kas izvietoti vai nu tieši pie ieejas tirdzniecības zālē, vai arī atrodas īpašā piebūvē netālu no ieejas. Jebkurā gadījumā – taru varēsi nodod iekštelpās, nesalstot un nesalīstot.

Atceries, ka saņemto depozīta čeku iepērkoties vari izmantot tikai tajā pašā “Lidl” veikalā, kurā esi nodevis savu taru. Depozīta čeku vari arī nodot kasē un saņemt skaidu naudu vai, ja vēlies iegūt pozitīvus karmas punktus, nodotās taras depozīta summu vari ziedot savas apkaimes vientuļo senioru atbalsta programmai “Vecums nav vientulība”.

Atklāti patiesie noslēpumi kā izdevīgāk iepirkties “Lidl”

Seko mums arī soctīklos: FacebookInstagram,  X , Threads

Iepriekšējais rakstsKeita Midltone spērusi ļoti drosmīgu soli
Nākamais rakstsTavs horoskops veiksmīgai dienai – 8. augusts