Vasara ir aktīvākais elektrisko skrejriteņu lietošanas laiks, tāpēc Bolt”, lielākais Eiropas skrejriteņu operators, Latvijā uzsāk kampaņu ar mērķi izglītot un atgādināt elektrisko skrejriteņu lietošanas noteikumus, tādējādi veicinot drošu pārvietošanos pilsētā.

Skaļi izpūtēji, nebeidzami lielceļi un vējš – tādi stereotipi varētu raksturot motociklistu ikdienu, bet “Bolt” jūlijā uzsāktās drošības kampaņas reklāmās parādīsies motociklistu tēls ne mazāk svarīgu akcentu uzsvēršanai: kopības garam, rūpēm par transportlīdzekļiem un cieņai pret citiem. Kā norāda “Bolt” reģionālais skrejriteņu pakalpojuma vadītājs Baltijā Eimantas Balta, tādējādi kampaņas mērķis ir pievērst elektrisko skrejriteņu lietotāju uzmanību biežāk pieļautajiem ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem un veidot pozitīvu skrejriteņu lietošanas kultūru.

“Tas, kā tu novieto skrejriteni, par tevi daudz pastāsta” vēsta viens no kampaņas saukļiem, kas tiks lietots uz reklāmas stendiem pilsētvidē. “Tas atspoguļo daudzu ar skrejriteņu lietošanu saistīto problēmu būtību: pats transportlīdzeklis nav nekas cits kā cilvēki aiz tā un viņu uzvedība, paradumi, vērtības. Mēs pastāvīgi strādājam pie risinājumiem un ieviešam arvien jaunas drošības funkcijas – sākot ar mākslīgā intelekta palīga elektrisko skrejriteņu pareizai novietošanai un beidzot ar sensoru, kas novērš braucienus uz viena skrejriteņa divatā. Tomēr programmatūras un datortehnikas risinājumi vislabāk darbojas tad, ja ilgtspējīgu paradumu veidošanā iesaistās arī lietotāji, pilsētas un to kopienas. Cieņa pret citiem nedrīkst rasties sabiedrības spiediena rezultātā, tai jānāk no paša cilvēka, viņa vērtībām un izpratnes. Tieši tādu skrejriteņu lietošanas kultūru mēs vēlamies veicināt – galvenokārt lietotāju izpratnē un atbilstošā rīcībā balstītu,” saka E. Balta.

“Ir būtiski gan kampaņveidā, gan ar citām metodēm atgādināt elektroskrejriteņu vadītājiem par Ceļu satiksmes noteikumu un drošības prasību ievērošanu, kā arī, lai šie transportlīdzekļi droši iekļautos kopējā satiksmē, ikvienam elektroskrejriteņu lietotājam ir jāsaprot, ka par savu un apkārtējo drošību primāri ir atbildīgs viņš pats,” uzsver Valsts policijas Prevencijas vadības nodaļas priekšnieks Andis Rinkevics

Vidē un sociālajos tīklos “Bolt” varoņi atgādinās nebraukt divatā uz viena skrejriteņa, izmantot ķiveri, neatstāt skrejriteni nepiemērotās vietās, izvairīties no pēkšņiem manevriem, kā arī to, ka ar skrejriteni pārvietoties alkohola vai citu vielu reibumā ir aizliegts. Kampaņa norisināsies visā Baltijā.

Šī gada maijā “Bolt” noslēdza memorandu ar Valsts policiju, lai kopīgi veicinātu ceļu satiksmes drošības situācijas uzlabošanu un lai, apzinoties ceļu satiksmes dalībnieku izglītošanas nepieciešamību, īstenotu informatīvās kampaņas par ceļu satiksmes drošību. Tāpat “Bolt” lietotnē izvietoti paziņojums par drošas uzvedības noteikumiem uz ceļa.

“Bolt” skrejriteņi pieejami lietotājiem no 18 gadu vecuma jau 10 Latvijas pilsētās.

Par “Bolt”

“Bolt” ir vadošā transporta pakalpojumu platforma Eiropā, kuras mērķis ir padarīt mobilitāti pilsētā pieejamāku, drošāku un ilgtspējīgāku. “Bolt” darbojas 200 pilsētās 20 Eiropas valstīs. Uzņēmums piedāvā dažādus mobilitātes pakalpojumus, tostarp kopbraukšanu, koplietošanas automašīnas un skrejriteņus, kā arī ēdiena un pārtikas preču piegādi 100 miljoniem klientu 45 valstīs un 400 pilsētās Eiropā un Āfrikā.

Iepriekšējais rakstsParādās jaunas ziņas par populāro dziedātāju Miku Dukuru
Nākamais rakstsAr paziņojumu klajā nāk Latvijas populārākā grupa “Prāta Vētra”