Atbalstot klientus, kuri ikdienā iepērkas Rimi veikalos, Rimi attīsta klientu lojalitātes programmu un līdz 31. decembrim visā Baltijā ievieš daudzpakāpju Mans Rimi uzkrājumu veidošanas iespēju: jo lielāka par pirkumiem iztērētā summa mēnesī, jo vairāk Mans Rimi naudas nākamajā mēnesī iespējams nopelnīt. Programmas nosacījumi attieksies uz pirkumiem gan e-veikalā, gan fiziskajos veikalos, un lielākā summa, ko varēs uzkrāt no katra pirkuma, būs 2,5% no katra pirkuma summas.  

No 1. septembra līdz 31. decembrim Rimi lojalitātes programma darbosies trīs līmeņos: Dalībnieks (pircēji, kuri mēneša laikā iepirksies līdz 80 eiro vērtībā, tajā un nākamajā mēnesī varēs nopelnīt 1% no katra pirkuma summas), Draugs (pircēji, kuri mēneša laikā iepirksies par 80–300 eiro, varēs nopelnīt 2% no katra pirkuma summas) un Fans (pircēji, kuri mēnesī iepirksies par summu, kas pārsniedz 300 eiro, Mans Rimi naudas uzkrājumam pievienos 2,5% no katra pirkuma summas). Katrs līmenis būs spēkā līdz nākamā kalendārā mēneša beigām. Tātad, iepērkoties decembrī, atbilstošā līmeņa Mans Rimi nauda tiks uzkrāta līdz 2024. gada 31. janvārim. Ja vajadzīgā summa jauna līmeņa sasniegšanai tiks sakrāta līdz mēneša vidum, jauno līmeni varēs izmantot jau tajā pašā un arī nākamajā mēnesī.  

“Lojalitāte ir viena no svarīgākajām vērtībām jebkurās attiecībās, tāpēc mēs vēlamies pozitīvi novērtēt mūsu uzticamākos klientus, kuri izvēlas Rimi ikdienas iepirkumiem. Jaunā lojalitātes programma pircējiem sniegs iespēju vairāk ietaupīt un saņemt reālu atdevi ar iespēju apmaksāt savus pirkumus ar Mans Rimi naudu, biežāk iepērkoties mūsu veikalos. Ceram, ka dalībnieki kļūs par draugiem, bet draugi – par faniem, savukārt Rimi paudīs savu atzinību par uzticību, nodrošinot plašu produktu sortimentu gan ar maciņam draudzīgām ikdienas precēm un akciju piedāvājumiem, gan kvalitatīviem produktiem sevis palutināšanai īpašās reizēs,” stāsta Inga Bite, Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja. 

Katra klienta lojalitātes līmenis tiks pārrēķināts kalendārā mēneša pirmās dienas pirmajā stundā, pamatojoties uz iepriekšējā kalendārā mēneša pirkumu summu un piemērojot attiecīgo Mans Rimi naudas uzkrājuma procentu. Šis uzkrājuma apjoms būs spēkā vienu nākamo kalendāro mēnesi. Ja jauns līmenis sasniegts ātrāk nekā kalendārā mēneša beigās, tā priekšrocības varēs sākt izmantot, jau sākot ar nākamo pirkumu. Piemēram, ja no 1. līdz 15. septembrim par pirkumiem iztērēti 300 eiro, ar nākamo septembra pirkumu pircējs nopelnīs 2,5% Mans Rimi naudas. 1. oktobrī sistēma fiksēs septembrī iztērēto summu un līdz 31. oktobrim joprojām piemēros 2,5% Mans Rimi naudas no katra pirkuma summas.  

Ja šajā kalendārajā mēnesī pircējs nopelna Mans Rimi naudu 2% apmērā no katra pirkuma, bet iepērkas par 11 eiro, no nākamā mēneša 1. datuma klients pāries uz pirmo līmeni un sāks veidot uzkrājumu no jauna. 

Vairāk informācijas par lojalitātes programmu, katra klienta individuālo līmeni un summu, par kādu līdz mēneša beigām jāiepērkas, lai iekļūtu nākamajā lojalitātes līmenī, būs pieejama Mans Rimi profila sadaļā Rimi Līmeņi. Tāpat informācija pieejama arī klienta profilā Rimi mājaslapā, e-veikalā, veikala kioskā vai terminālī un mobilajā lietotnē. 

Programma darbosies visās trijās Baltijas valstīs, un Mans Rimi naudas uzkrājums veidosies, iepērkoties jebkurā Rimi veikalā Latvijā, Lietuvā vai Igaunijā. Taču lojalitātes līmenis katrā valstī var būt atšķirīgs, un var mainīties arī nopelnītā uzkrājuma lietošanas noteikumi. Programma neattieksies uz Rimi dāvanu karšu, alkoholisko dzērienu, tabakas izstrādājumu un trešo personu pakalpojumu (biļešu, priekšapmaksas karšu, loterijas biļešu) iegādi. Lietuvā Mans Rimi naudas uzkrājuma izņēmumiem pieskaitāmas arī  medicīnas preces, bērnu tējas, lojalitātes (uzlīmju) akcijas preces un iepirkumu maisiņi. 

Par Rimi Latvia 

Rimi Latvia ir vadošais pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmums Latvijā ar vairāk nekā 130 dažādu formātu veikaliem visā Latvijā (Rimi Hyper, Rimi Super, Rimi Mini un Rimi Express).  Kopš 2019. gada darbību uzsācis arī Rimi e-veikals, nodrošinot ērtu produktu iegādi internetā un piegādi vairākos Latvijas reģionos. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 5800 darbinieku. Rimi misija ir atbalstīt veselīgas un videi draudzīgas izvēles, padarot katru dienu arvien labāku mūsu pircējiem. Rimi Latvia ir daļa no uzņēmuma Rimi Baltic, kas apvieno vairāk nekā 290 Rimi veikalu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Vairāk: https://www.rimi.lv/ 

Iepriekšējais rakstsPazīstamā TV diktore emocionāli atvadījusies
Nākamais rakstsŠova “Saimnieks meklē sievu” saimnieki ir izvēlējušies savas līgaviņas