30. septembrī Rīgā, Maskavas ielā 322, pēc vairāku mēnešu darba, no jauna tiek atklāts kopumā nu jau desmitais “Maxima” veikals, kas turpmāk darbosies pēc jauna un vienota “Mans veikals” koncepta, kas paredz ievērojamas pārmaiņas klientu un darbinieku ērtībām. Veikali pēc pārmaiņām ir kļuvuši plašāki, intuitivāki un vēl ērtāki. Kopējās investīcijas sasniedz aptuveni 1,3 miljonus eiro.
““Maxima Latvija” šogad svin savu 20 gadu jubileju. Šo gadu laikā uzņēmums ir audzis, attīstījies un nepārtraukti pilnveidojies, centrā nostādot klientu un darbinieku vajadzības. Pie sasniegumiem mēs neapstājamies, tāpēc esam uzsākuši “Maxima” veikalu pārveidošanu pēc vienota koncepta, ar ko speram vēl vienu soli uz priekšu, pielāgojot to darbinieku un klientu ērtībām. Jaunais veikalu koncepts paredz iepirkšanās pieredzes uzlabošanu, kas ietver dažādu risinājumu ieviešanu, lai iepirkšanos padarītu efektīvāku, ērtāku un intuitīvāku, kas ir ne mazāk būtiski arī pandēmijas laikā. Līdz gada beigām plānojam atklāt vairākus desmitus veikalus pēc šāda, vienota “Mans veikals” principa,” norāda Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.
Jaunā “Maxima X” formāta veikala telpās ir mainījies izkārtojums, tādējādi izdevīgākie pirkumi būs pieejamākajās vietās – veikala sākumā, lai pircēji vienmēr var iepazīties ar labākajiem piedāvājumiem, tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klienta vajadzībām. Iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. Papildus tam ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums kā, piemēram, specializēts ledusskapis svaigu zivju tirdzniecībai, energoefektīvi risinājumi, saprotamākas un vieglāk pārskatāmas preču kategorijas un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem veikt tiešos darba pienākumus.
Līdz šīm “Maxima” atvērus desmit veikalus – četrus Rīgā, divus Liepājā un pa vienam veikalam Rēzeknē, Daugavpilī, Ikšķilē un Alūksnē. “Maxima X” formāta veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti augstas kvalitātes produkti par pieejamām cenām. Turklāt “Sirsnīga izvēle” kampaņas laikā iecienītākie vietējo ražotāju un pasaules zīmolu produkti pieejami līdz pat 58% lētāk ilgtermiņā.