Būtiski pilnveidojot iepirkšanās pieredzi iedzīvotājiem, “Maxima Latvija” šogad vienotajam veikalu konceptam ir pielāgojusi vēl 33 veikalus visā Latvijā. Līdz gada beigām jaunais koncepts būs ieviests jau 70% jeb 121 “Maxima” veikalā, tādējādi nodrošinot ērtu iepirkšanās vidi klientiem, kā arī atvieglojot darbinieku ikdienu un ieviešot virkni ilgtspējīgu risinājumu mazumtirdzniecībā.

“Divu gadu laikā, kopš uzsākām pāreju uz vienotu veikalu konceptu, esam mērķtiecīgi strādājuši, lai padarītu mūsu klientiem patīkamāku un intuitīvāku iepirkšanās pieredzi un ērtāku darba vidi mūsu kolēģiem. Šī gada laikā esam turpinājuši tirdzniecības tīkla attīstību, vēršot uzmanību ne tikai uz “Maxima X” formātu veikalu pilnveidošanu, bet arī pielāgojot jaunajam konceptam lielāko daļu no veikalu tīklā esošajiem lielā formāta “Maxima XX” veikaliem. Veiktie uzlabojumi ļauj mūsu klientiem iepirkties ātrāk un ērtāk, jo neatkarīgi no pilsētas, kurā tiek veikti pirkumi, visos jaunā koncepta veikalos būs pielāgots iekārtojums un vienots sortiments, tādējādi ļaujot arī labāk orientēties veikala vidē,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Šogad vienotais veikalu koncepts ir ieviests 33 “Maxima” veikalos visā Latvijā, pilnveidojot 21 “Maxima X” un 12 “Maxima XX” veikalus kopumā 19 pilsētās: Aizkrauklē, Alūksnē, Daugavpilī, Jēkabpilī, Jelgavā, Jūrmalā, Krāslavā, Liepājā, Līvānos, Ludzā, Ogrē, Piņķos, Preiļos, Rēzeknē, Rīgā, Saldū, Tukumā, Valkā un Valmierā. Turpinot veikala tīkla attīstību 2024. gadā, līdz nākamā gada beigām jaunajam formātam plānots pielāgot gandrīz visus “Maxima” veikalus.

Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Iepriekšējais raksts“Lidl” izplata pircējiem būtisku vēsti
Nākamais rakstsZināms, cik maksās biļetes jaunajā dzelzceļa maršrutā no Rīgas uz Viļņu