Ņemot vērā ievārījumu sezonai raksturīgo cukura patēriņa straujo pieaugumu, “Lidl” informē savus klientus, ka tiem nav jāpārsteidzas ar lielu cukura apjomu iepirkšanu un cukura uzkrājumu veidošanu, jo uzņēmumam ir pietiekami cukura daudzumi.
“Jūsu tuvākais “Lidl” veikals ir labi sagatavojies ievārījumu sezonai un ir nodrošināts ar tādiem cukura apjomiem, lai apmierinātu pat dedzīgāko saldumu gatavotāju vajadzības,” saka “Lidl Latvija” pārstāvis Ingars Rudzītis.
“Lidl” arī informē, ka tam pašlaik nav plānu ierobežot cukura apjomu, kas vienā pirkuma reizē tiek pārdots vienam klientam. Kā vienmēr, “Lidl” ir parūpējies par to, lai tā klienti var paļauties uz labākās kvalitātes produktu par zemāko iespējamo cenu.
Lai arī globāli saražotā cukura apjoms šogad ir samazinājies, jo vairākās cukura ražošanas lielvalstīs ražu negatīvi ietekmēja aukstais pavasaris, “Lidl” savu starptautiski centralizēto iepirkumu dēļ ir nodrošinājies ar pietiekamiem cukura uzkrājumiem.