Par godu “XIII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkiem Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” radījis līdz šim nebijušu produktu iecienītā zīmola “Kārums” klāstā – lielizmēra biezpiena sieriņu, kas lepni nes vārdu – “Dižsieriņš”. Lieli jaunumi populāro “Kārums” sieriņu cienītājiem

Lieliem svētkiem, lieli sieriņi

Jau gandrīz divus gadu desmitus “Kārums” ir Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku neatņemama daļa. Ne viens vien dancis izdancots un dziesma izdziedāta ar spēku, ko sniedz patiesais svētku gardums – biezpiena sieriņš “Kārums”. Šogad gatavošanās laikā jau apēsti vairāk nekā 50 tūkstoši sieriņu visā Latvijā!

 

Ilva Veidemane, “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja stāsta: “Novērtējot, cik lielu darbu svētku gatavošanās procesā ielicis ikviens šo svētku dalībnieks un līdzi jutējs, un cik gaidīts un mīļš bērniem un jauniešiem ir katrs “Kārums” biezpiena sieriņš svētku gatavošanās skatēs, mēs nolēmām radīt uz lieliem svētkiem pavisam īpašu – lielu gardumu! Lielizmēra jeb 65 g sieriņš ir pieejams veikalos limitētā daudzumā jau no šodienas, bet “Kārums” vārniņa būs sastopama visās lielākajās svētku norises vietās – lielajos dziesmu un deju koncertos un gājienā, lai svinētu lielos svētkus kopā ar mūsu lielajiem talantiem!

Nemainīgi labākā recepte un atpazīstamais izskats

Jaunais “Kārums” “Dižsieriņš” ir visiecienītākā klasiskā biezpiena sieriņa ar vaniļas garšu lielais brālis – par 20 g smagāks un batoniņa formā, un kā ierasts – bez saldinātājiem, augu taukiem un konservantiem, saglabājot tīru un vienkāršu vaniļas biezpiena sieriņa sastāvu.  

“Dižsieriņu” veikala plauktā nešaubīgi var atrast pēc spilgtā, tikai “Kārumam” raksturīgā oranžā iepakojuma un slaidā lielizmēra formāta. To rotā “XIII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkiem” logotips un vēl vairāk “Kārums” vārniņu attēlu nekā ierasts.

Pieejamība un kopējais sortiments

“Kārums” Dižsieriņi jau no šodienas un līdz svētku izskaņai ir pieejami lielākajos mazumtirdzniecības tīklos Latvijā. Saražoti limitētā daudzumā tie var pazust no plauktiem ātrāk, nekā ierasti, tādēļ aicinām nepalaist garām iespēju nobaudīt

 

Zīmola “Kārums” klāstā pašlaik ir 38 produkti. Saldo našķu kategorijā ir pieci produktu veidi – 18 pastāvīgo garšu biezpiena sieriņi un viens īpašais “Dižsieriņš”, sieriņu multipaka, 5 saldā krējuma krēmi, 5 bifido jogurti, 3 biezpiena deserti un 2 biezpiena krēmi. Savukārt sāļo “Kārumu” klāstā ir 3 svaigie sieri ar un bez piedevām.

Vairāk informācijas par “Kārums” zīmolu: www.karums.eu.

PAR FOOD UNION LATVIJĀ

Food Union ir vadošais svaigu piena produktu un saldējuma ražotājs un izplatītājs Latvijā. Food Union grupu Latvijā veido Rīgas piena kombināts, Valmieras piens un Premia FFL. Tirgū uzņēmums ir pazīstams ar tādiem vēsturiskiem un plaši atpazīstamiem zīmoliem kā Kārums, Limbažu piens, Valmiera, Lakto, Pols, Ekselence un TIO. Uzņēmuma galvenā kompetence galvenokārt ir svaigu piena produktu un saldējuma segmentā, un tā zīmolu portfelis lepojas ar veselīgiem un augstas pievienotās vērtības produktiem, kas ražoti no vislabākās kvalitātes piena, kas iegūts no vairāk nekā 100 Latvijas lauksaimniekiem. Food Union grupas centrālais birojs atrodas Latvijā. Kopš 2019. gada Rīga ir grupas saldējumu attīstības centrs. Katru gadu Saldējuma kompetences centrā tiek izstrādātas vairāk nekā 100 jaunas saldējuma šķirnes Eiropas tirgum. Sākot ar 2024. gada janvāri par Food Union Europe, tostarp arī Food Union Latvijā, mažoritāro īpašnieku kļuvis “PAG Private Equity”. Vairāk informācijas: www.foodunion.lv.

Seko mums arī soctīklos: FacebookInstagram,  X , Threads

Iepriekšējais rakstsKādēļ Ventspilī notvertajam dzērajšoferim būs jāsēž cietumā?
Nākamais rakstsĶekavas pusē notver divus ļoti steidzīgus BMW šoferus, nepatikšanas ir lielas – VIDEO