Lai informētu Latvijas sabiedrību par izdevīgākās iepirkšanās iespējām, mazumtirgotājs “Lidl” šajā Ziemassvētku gaidīšanas laikā ir veicis jaunu ikdienas produktu cenu salīdzināšanas pētījumu. Atklājies, ka “Lidl” piedāvāto produktu grozs ir gandrīz 8% lētāks par “Maxima Latvija” piedāvāto. 

“Lidl” speciālistu veiktais cenu salīdzinājums uzrāda, ka produktu iegāde “Lidl” veikalos izmaksāja 33,32 eiro. Tikmēr “Maxima” veikalos līdzvērtīgi produkti maksāja 36,21 eiro, jeb gandrīz 8% dārgāk! Tādējādi vienkāršā un atklātā cenu salīdzināšanas eksperimentā noskaidrots, kurš ir īstais Latvijas zemo cenu līderis. 

Šie būs jau trešie Ziemassvētki, ko Latvija sagaida kopā ar “Lidl”. Gatavojoties svētkiem, Latvijas iedzīvotāji var būt droši, ka “Lidl” veikalos tie vienmēr varēs ietaupīt. “Sākoties Ziemassvētku gaidīšanas laikam, iedzīvotāji aktīvi meklē augstākās kvalitātes produktus par iespējami zemāko cenu. Šeit palīgā nāk “Lidl” cenu pētījums, demonstrējot, kurš tad ir īstais zemo cenu līderis Latvijā! Mūsu mērķis ir palīdzēt klientiem veikt informētu izvēli un ļaut viņiem maksimāli ietaupīt,” saka Tomass Delle, “Lidl Latvija” Mārketinga vadītājs.

“Lidl” klienti jau ir pieraduši, ka lētākas cenas veikalos ir vienmēr, ne tikai akciju un atlaižu periodos. Katru dienu “Lidl” piedāvā ekskluzīvus piedāvājumus un atlaides, kā arī interesantus sezonālos un tematiskos preču piedāvājumus. Ziemassvētku laikā visus klientus iepriecina “Favorina” zīmola saldumu bagātīgais piedāvājums, “Deluxe” zīmola īpaši atlasītie gardumi no visas pasaules, kā arī kulta statusu iemantojušie Ziemassvētku džemperi, zeķes, apavi un cepures ar “Lidl” zīmola logo.

Kā tika veikts “Lidl” cenu salīdzinājums?

Cenu salīdzinājuma veikšanai “Lidl” speciālisti izveidoja īpašu iepirkumu sarakstu. Citu starpā, tajā tika iekļauts siers, jogurts, sviests, piens, olas, milti, maize un citi ikdienā lietoti produkti. Visu produktu cenas tika salīdzinātas 4. decembrī, veicot kontrolpirkumus “Lidl” un “Maxima” veikalos.

Par “Lidl”

“Lidl” kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās “Schwarz Group” ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 200 veikaliem un 220 loģistikas centriem “Lidl” pašlaik strādā 31 valstī, kā arī ir pārstāvēts Āzijā.

SIA “Lidl Latvija” izveidots 2018. gada februārī. Šobrīd 12 Latvijas pilsētās ir 26 ”Lidl” veikali. Vairāk par uzņēmumu: Lidl.lv un LinkedIn.

Iepriekšējais rakstsDiemžēl piektdienas rīts sācies ar ļoti skumjām vēstīm
Nākamais raksts“X Faktora” finalā – arī negaidīts pārsteigums