Komunikācijas aģentūras Olsen+Partners veiktajā aptaujā* noskaidrots, kuras sievietes Latvijas sabiedrība uzskata par mūsdienu izcilākajām līderēm biznesā. TOP 10 biznesa sieviešu vidū lielākoties ir uzņēmējas, par populārāko biznesa sievieti Latvijā respondentiem atzīstot Lotti Tisenkopfu-Iltneri, AS “Madara Cosmetics” līdzīpašnieci un vadītāju. Noskaidrotas TOP 10 biznesa sievietes Latvijā

Atbildot uz jautājumu, kura personība respondentiem asociējas ar mūsdienu izcilāko sievieti biznesa vidē Latvijā, atklājas, ka cilvēkus iedvesmo gan sievietes, kas biznesā darbojušās daudzu gadu garumā, gan uzņēmējas, kas sevi pieteikušas pēdējo gadu laikā.

Aptauja atklāj, ka TOP 10 biznesa sievietes Latvijā ir:

  1. Lotte Tisenkopfa-Iltnere
  2. Vija Kilbloka
  3. Elīna Didrihsone
  4. Ieva Plaude
  5. Ieva Treija 
  6. Baiba Rubesa
  7. Kristina Andža
  8. Egija Gailuma
  9. Santa Anča
  10. Benita Danilenko (Sadauska)

“Aptaujas rezultāti rāda, ka cilvēki Latvijā runā par tām līderēm, kurām ir spēcīgs personīgais zīmols. Katras no šīm sievietēm-līderēm ceļš uz atpazīstamību ir bijis atšķirīgs – viņas izmantojušas dažādus kanālus un pieejas. Taču viņas vieno skaidra savas misijas apziņa un spēja pārliecinoši to paust sabiedrībai,” saka sabiedrisko attiecību aģentūras Olsen+Partners partnere Olga Kazaka, piebilstot, ka, godinot šo līderu īpašības, katra no topā iekļuvušajām sievietēm saņems dāvanā herstory kaklasaiti – simbolisku manifestu sievietēm-līderēm, ko pēc Olsen+Partners pasūtījuma radījusi modes dizainere Una Pūpola. Šī ar rokām darinātā kaklasaite, kurā apvienots vilnas, zīda un oderes audums, simbolizē korporatīvās disciplīnas un sievišķīgas pašapziņas vienotību — kā “žaketi, kas apsieta ap kaklu”.

“Līdere savā ikdienā ir ļoti dažāda – stingra, maiga, eleganta un dumpinieciska, un visas šīs īpašības ir nepieciešamas. Lai atainotu sievietes-līderes ikdienas dažādību, esam izstrādājuši herstory līderības valodu, kur katrs kaklasaites sasiešanas veids nodod savu vēstījumu,” skaidro Olga Kazaka.

Klasiskais mezgls simbolizē spēku un pārliecību (empowerment), bante – sievišķību (elegance), viegls mezgls ar vienu aptīšanu – balansu (balance), bet nesasieta kaklasaite – brīvību no pienākuma pierādīt sevi (liberation). Savukārt mezgls, kas sasiets divas reizes (legacy), atspoguļo sievietes spēju vienot pagātni ar nākotni.

* Aptauju pēc Olsen+Partners  pasūtījuma veica tirgus pētījumu kompānija “Norstat”, aptaujājot 1017 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Noskaidrotas TOP 10 biznesa sievietes Latvijā

Seko mums arī soctīklos: FacebookInstagram,  X , Threads

Iepriekšējais rakstsJaunas ziņas izskan veikalu “Maxima” pircējiem
Nākamais rakstsKādēļ rudenī nav nepieciešams nogrābt visas lapas?