Jauni un neatdalāmi pudeļu korķīši: Coca-Cola Latvijā pāriet uz plastmasas pudelēm ar piestiprinātiem korķīšiem, lai veicinātu to savākšanu un pārstrādi

  • Šī gada septembrī Coca-Cola Latvijas un Baltijas tirgū sāks izplatīt savu produkciju plastmasas pudelēs ar piestiprinātiem korķīšiem.
  • Piestiprināto korķīšu ieviešana ir pagrieziena punkts ceļā uz ilgtspējīgu Coca-Cola iepakojumu un inovācijām, un tā ir daļa no jaunās Eiropas direktīvas par vienreizlietojamiem plastmasas izstrādājumiem, kas stāsies spēkā 2024. gadā.
  • Jaunie korķīši atvieglos visa dzēriena iepakojuma pārstrādi, un to mērķis ir nodrošināt, lai arvien vairāk plastmasas pudeļu tiktu savāktas kopā ar korķīšiem.

Atzīmējot vēl vienu soli ceļā uz Coca-Cola vīziju par pasauli bez atkritumiem, Coca-Cola sadarbībā ar Coca-Cola HBC ieviesīs piestiprinātus plastmasas pudeļu korķīšus un, sākot no 2023. gada septembra, piedāvās šos produktus patērētājiem Latvijā.

Šis solis ir daļa no Coca-Cola uzsāktās pārejas visā Eiropā, lai izpildītu ES direktīvā par vienreizlietojamiem plastmasas izstrādājumiem paredzētos nosacījumus attiecībā uz plastmasas dzērienu iepakojumiem. Tā mērķis ir veicināt plastmasas pudeļu korķīšu savākšanu un pārstrādi kopā ar pudelēm, lai palīdzētu samazināt iepakojuma atkritumu daudzumu. Jaunais korķīša dizains ir vēl viens pagrieziena punkts Coca-Cola ceļā uz ilgtspējīgu iepakojumu, kas balstīts uz uzņēmuma globālo apņemšanos līdz 2030. gadam savākt un pārstrādāt katru pārdoto pudeli vai skārdeni, kā arī pēc iespējas paātrināt un attīstīt procesus, kas palīdz novērst piesārņojumu, ko rada iepakojumi.

Coca-Cola Polijas un Baltijas valstu ģenerāldirektore Natālija Stroe (Natalia Stroe) stāsta: “Coca-Cola atbalsta ES apņemšanos uzlabot izlietotā iepakojuma savākšanu un pārstrādi. Mūsu mērķis ir palīdzēt izskaust atkritumus, ko rada tukšais iepakojums, un mēs cenšamies atrast ilgtspējīgākos veidus, lai ļautu cilvēkiem baudīt mūsu dzērienus, kas ir draudzīgi gan attiecībā pret viņiem pašiem, gan arī mūsu planētu. Uzņēmuma apņemšanās ieviest ilgtspējīgas inovācijas iepakojuma jomā, kā arī sadarbība ar uzticamiem partneriem ir rezultējusies piestiprinātās pudeles aizdares konstrukcijas izstrādē. Coca-Cola izmantos šo pāreju uz piestiprinātiem korķīšiem, lai popularizētu otrreizējo pārstrādi un tādējādi atbalstītu uzņēmuma centienus panākt simtprocentīgu Coca-Cola pudeļu un korķīšu savākšanu.”

Coca-Cola piestiprināto korķīšu risinājums ir inovatīvs dizains, kas iezīmē svarīgu pagrieziena punktu uzņēmuma inovāciju ceļā. Iepakojumu ir iespējams atvērt tieši tāpat, kā jebkuru standarta pudeli, tomēr jauninājums ir ieviests, pievienojot gredzenu, kas izmanto vienkāršu cilpiņu, lai korķīti stingri piestiprinātu pie pārējās pudeles. Tādējādi korķītis tiek savienots ar pudeles drošības gredzenu un cilpiņa nodrošina perfektu atvēršanas pozīciju.

Aizdares tiek testētas Coca-Cola iepakojumu pētniecības un attīstības laboratorijā Briselē, lai nodrošinātu ne tikai patērētājiem ērtu lietošanu un praktiskus, ar higiēnu saistītus un funkcionālus ieguvumus, bet arī atbilstību regulējuma prasībām un augstākajiem tehniskajiem un drošības standartiem. Arī korķīša dizains ir izstrādāts tā, lai atvieglotu visa iepakojuma nodošanu pārstrādei un padarītu pašu pārstrādes procesu intuitīvāku. Plaša patērētāju izpēte un testēšana, kas šogad veikta visā Eiropā, palīdzēja noteikt un izstrādāt patērētājiem ērtāko risinājumu.

Iepriekšējais rakstsIeslēdzot datoru, pamatīgu šoku piedzīvojis un policijā vērsies aktieris Bērziņš
Nākamais rakstsLieli jaunumi pazīstamā dziedātāja Dona dzīvē