Rūpējoties par vides ilgtspēju, “Maxima” ir uzsākusi pakāpenisku pirkuma čeku digitalizāciju, kas jau uz gada otro pusi sniegs iespēju klientiem izvēlēties – saņemt čeku digitālā vai papīra formātā. Patlaban kases čeku izsniegšana digitālā formātā noris testēšanas pirmajā fāzē, kas šobrīd pieejama “Maxima” mobilās lietotnes lietotājiem, kuriem testa čeka digitālā versija tiek automātiski nosūtīta uz “Paldies” kartes kontā norādīto e-pastu, kā arī pieejama mobilajā lietotnē.
“Vides ilgtspējas jautājums mums ir ļoti nozīmīgs, tāpēc “Maxima Latvija” ir izstrādāta ilgtermiņa stratēģija, kā ar savu darbību samazināt ietekmi uz apkārtējo vidi. Šīs stratēģijas ietvaros regulāri ieviešam jaunas iniciatīvas un arvien meklējam inovatīvus risinājums, lai rūpētos par vidi mums apkārt, tāpēc esam pārliecināti, ka digitālie čeki ir vēl viens solis tuvāk zaļākai nākotnei. Jau kopš 2019. gada strādājam pie šī risinājuma ieviešanas, un pirmie rezultāti bija redzami jau 2020. gadā, kad detalizēta pirkumu vēsture pieejama mobilajā lietotnē. Šī gada otrā puse būs pagrieziena punkts čeku digitalizācijai Latvijā pārtikas mazumtirdzniecībā, ko, esam pārliecināti, atzinīgi novērtēs arī mūsu klienti,” stāsta “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
Noslēdzoties sagatavošanās darbiem gada otrajā pusē, elektroniskā čeka saņemšana praksē būs ļoti ērta – lojalitātes programmas “Paldies” kontā vai “Maxima” mobilajā lietotnē būs jāveic atzīme, ka pirkuma čekus vēlos saņemt tikai elektroniski. Attiecīgi, jau veicot pirkumu un veikalā aktivizējot savu “Paldies” karti, kases sistēma automātiski pielāgosies šai atzīmei un drukāts čeks netiks izsniegts. “Maxima” elektronisko čeku sagatavošanās darbus uzsākusi jau 2019. gadā, konsultējoties ar Valsts ieņēmumu dienestu un pielāgojot izmaiņas esošajā kases sistēmā, lai varētu pakāpeniski pāriet arī uz elektroniskajiem čekiem.