Turpinot attīstīt tirdzniecības tīklu visā Latvijā, šodien, 28. maijā, tirdzniecības centrā “Rīga Plaza” svinīgi tiek atklāts jaunā koncepta “Maxima XXX” veikals. Tā izveidē un pielāgošanā jaunajam konceptam investēti teju pusmiljons eiro, kā rezultātā uzlabota veikala energoefektivitāte, kā arī radīta ērtāka un intuitīvāka vide gan klientiem, gan darbiniekiem. Patīkamas vēstis izplatījis tirgotājs “Maxima Latvija”
Veikalā izveidota paplašināta pašapkalpošanās kases zona, kurā klientiem ir pieejamas nu jau 15 pašapkalpošanās kases, nodrošinot vēl ātrākus un ērtākus norēķinus par pirkumiem. Pārveidota arī tirdzniecības zāle – tā kļuvusi plašāka, gaišāka, savukārt atvērtāks telpas plānojums un pārskatāmāks preču izvietojums ļauj klientiem iepirkties gudrāk. Šie uzlabojumi vienlaikus uzlabo arī darba apstākļus un paaugstina darba efektivitāti teju 70 “Maxima” darbiniekiem.
“Mēs pastāvīgi strādājam, lai mūsu veikali kļūtu ērtāki, pārskatāmāki un atbilstu mūsdienu klientu vajadzībām. Ieguldot modernās tehnoloģijās un uzlabojot veikalu telpas, mēs radām vidi, kurā iepirkšanās norit patīkamāk. Tas ļauj ne tikai paaugstināt apkalpošanas kvalitāti, bet arī ātrāk un efektīvāk reaģēt uz klientu vēlmēm. Piemēram, esam paplašinājuši svaigo augļu un dārzeņu nodaļu, piedāvājot plašāku un kvalitatīvāku izvēli ikdienas maltītēm, kā arī papildinājuši saldēto produktu klāstu, kas noder gan ikdienai, gan svētkiem. Savukārt tiem, kas vēlas iepriecināt sevi ar gardu našķi, tagad pieejams daudzveidīgāks svaigi cepto bulciņu un smalkmaizīšu sortiments – un tas viss, saglabājot mūsu apņemšanos piedāvāt preces par zemām cenām,” stāsta Arta Evelīna Timermane, “Maxima Latvija” tirdzniecības departamenta direktore.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.