Turpinot attīstīt tirdzniecības tīklu gan galvaspilsētā, gan reģionos, “Maxima Latvija” augustā pielāgoja vienotajam konceptam piecus veikalus, turklāt, noslēdzot jaunā koncepta ieviešanu visā Daugavpilī. Veikalu pārveidē ieguldīti vairāk nekā 200 tūkstoši eiro, padarot veikalus intuitīvākus un plašākus, vienlaikus nodrošinot ērtāku darba vidi un patīkamu iepirkšanos iedzīvotājiem. Patīkamas vēstis sasniegušas “Maxima” pircējus

“Augustā esam veiksmīgi turpinājuši virzīties uz mūsu mērķi – pielāgot visus “Maxima” veikalus vienotajam konceptam, šoreiz atjaunojot piecus veikalus trīs Latvijas pilsētās – Rīgā, Salaspilī un Daugavpilī. Īpaši lepojamies ar paveikto Daugavpilī, kur jau visi mūsu veikali piedāvā jaunu un mūsdienīgu iepirkšanās pieredzi. Pilsētu viesi un iedzīvotāji noteikti novērtēs veikto uzlabojumu pozitīvo ietekmi – pircējiem būs ērtāk iepirkties, bet mūsu darbiniekiem – efektīvāk un patīkamāk veikt savus darba pienākumus, pateicoties pārdomātajam veikalu iekārtojumam un sortimentam. Šie uzlabojumi ir svarīgs solis mūsu ilgtermiņa mērķu īstenošanā, lai “Maxima” klientiem nodrošinātu kvalitatīvu iepirkšanās pieredzi, ko nu jau bauda pircēji 149 veikalos visā Latvijā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Seko mums arī soctīklos: FacebookInstagram,  X , Threads

Iepriekšējais rakstsDiemžēl piektdienas rīts nesis arī traģisku vēsti
Nākamais rakstsLatvija beidzot ierauga šīs sezonas “Lauku sētas” saimniekus