Loģistikas nozares uzņēmums Omniva vienojies ar SIA Narvesen Baltija (turpmāk – Narvesen) par sadarbību sūtījumu izņemšanas pakalpojuma nodrošināšanā. Līdztekus norit darbs pie 92 jaunu pakomātu uzstādīšanas, ko plānots realizēt līdz šī gada nogalei, tādējādi kopumā nodrošinot 500 Omniva sūtījumu izņemšanas vietas visā Latvijā.

Starp uzņēmumiem panāktā vienošanās paredz palielināt Omniva sūtījumu izņemšanas vietu skaitu līdz 200 jaunām lokācijām, piedāvājot izmantot šo pakalpojumu arī Narvesen tirdzniecības vietās visā Latvijā.

“Straujā e-komercijas attīstība pandēmijas laikā un nemainīgi augstais sūtījumu pakalpojuma pieprasījums arī šobrīd liek mums meklēt jaunus risinājumus un sadarbības formas. Neraugoties uz to, ka šogad investējam 2,8 miljonus eiro pakomātu tīkla paplašināšanā, uzstādot 92 jaunus pakomātus un palielinot Omniva pakomātu skaitu Latvijā līdz 300, esam gandarīti, ka mums ir izdevies izveidot sadarbību ar uzticamu partneri, un tādējādi kļūsim vēl pieejamāki mūsu klientiem,” stāsta Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare.

Savukārt Narvesen valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena pauž pārliecību, ka šādos grūti prognozējamos tirgus apstākļos ieguvēji būs tie uzņēmumi, kas pratīs ātri reaģēt un pielāgoties biznesa un patērētāju vides vajadzībām.

“Viens no Narvesen galvenajiem uzdevumiem ir būt pieejamiem ikvienam, kurš dodas savās ikdienas gaitās, visā Latvijā, arī attālākos reģionos. Šis mērķis mums ar Omniva ir kopīgs. Tā kā Omniva sniegto pakalpojumu nozīmība un ērtības ir svarīgas daudziem Latvijas iedzīvotājiem, priecājamies, ka varam piedāvāt atbilstošu infrastruktūru, lai sasniedzamība būtu vēl plašāka. Šāda sadarbība ir vislabākais veids, kā, apvienojot spēkus ar domubiedriem, īstenot labus mērķus, lai ieguvēji būtu visas puses, jo īpaši – iedzīvotāji,” uzsver D. Dovidena.

Omniva jau šobrīd ir tirgus līderis ar plašāko pakomātu tīklu Latvijā. Jaunā sadarbība ar Narvesen un plānotā pakomātu tīkla paplašināšana līdz šī gada noslēgumam nostiprinās uzņēmuma pozīcijas.

Sūtījumu izņemšana Narvesen tirdzniecības vietās notiks līdzīgi kā pakomātos. Sūtījumam nonākot Narvesen saņemšanas punktā, klients par to saņems paziņojumu SMS veidā. Pēc SMS saņemšanas sūtījuma saņēmējs varēs doties uz norādīto adresi, kur, nosaucot sava sūtījuma datus Narvesen pārdevējam, sūtījums tiks izsniegts klientam.

Iepriekšējais rakstsZiņo par lielu nelaimi uz ceļa Zemgales pusē
Nākamais rakstsAtklājas skumja patiesība par šausmīgo avāriju uz Daugavpils šosejas