Lai veicinātu Latvijas iedzīvotājiem tik ļoti nepieciešamo pārtikas produktu un preču pieejamību, “Lidl” turpina samazināt cenas 300 ikdienā plaši izmantotiem produktiem un regulāri papildina šo preču klāstu atbilstoši “Lidl” misijai – klientiem nodrošināt labāko cenu ikdienā, ne tikai cenu akciju laikā. Apjomīgais cenu samazinājums līdz pat 30% veikts dažādās produktu kategorijās.

Kopš šī gada jūnija “Lidl” ir redzami samazinājis pamatcenas jau vairākiem simtiem produktu, tā nodrošinot stabili zemāko cenu piedāvājumu pārtikas cenu inflācijas apstākļos.

Ekonomikas ekspertu apskatos regulāri tiek minēts, ka “Lidl” ienākšanai tirgū ir pozitīva ietekme uz cenu konkurenci, samazinot straujo pārtikas cenu lēcienu Latvijā.

“Lidl” cenas ir samazinātas piena produktu, miltu izstrādājumu, gaļas, kafijas, saldēto produktu un dažādu sauso produktu kategorijās. Šis cenu samazinājums skar arī mājsaimniecībām ikdienā nepieciešamo nepārtikas un sadzīves preču grupas.

“Lidl” Latvijā turpina aktīvi un veiksmīgi sadarboties ar vietējiem pārtikas ražotājiem un izplatītājiem, kuru produkti ir iekļauti arī šajā cenu samazināšanas programmā.

Par “Lidl”

“Lidl” kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās “Schwarz Group” ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 200 veikaliem un 220 loģistikas centriem “Lidl” pašlaik strādā 31 valstī, kā arī ir pārstāvēts Āzijā.

SIA “Lidl Latvija” izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd “Lidl Latvija” ir 25 veikali 12 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.

Iepriekšējais rakstsPirms 10 dienām pazudušais rīdzinieks atrasts miris
Nākamais rakstsMilzīgs notikums balto stārķu tiešraides ligzdā – VIDEO