Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, sākot ar šodienu, 14. februāri, ievērojamas pārmaiņas piedzīvojuši “Maxima X” veikali Rīgā, Lidoņu ielā 30A, un Liepājā, Siena ielā 3. Veikalu pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti vairāk nekā 82 000 eiro, padarot veikalus intuitīvākus un plašākus, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.

“Mums ir patiess prieks, ka gada sirsnīgākajā dienā veram durvis atjaunotajiem “Maxima X” veikaliem Rīgā un Liepājā. Vienotā koncepta ieviešanu sākām jau pirms diviem gadiem, pakāpeniski pielāgojot “Maxima” veikalus visā Latvijā, un šobrīd jau vairāk nekā 70% tirdzniecības tīkla veikalu ir piedzīvojuši pārmaiņas. Esam pārliecināti, ka Iļģuciema un Liepājas iedzīvotāji novērtēs veiktos uzlabojumus, jo tagad pircējiem būs ērtāka un ātrāka iepirkšanās, taču darbinieki varēs efektīvāk veikt savus tiešos darba pienākumus, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un vienotajam sortimentam. Līdz mēneša beigām plānojam pilnveidot vēl divus “Maxima X” veikalus tādās pilsētās kā Madonā un Bauskā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Iepriekšējais rakstsKā atpazīt mīlnieku-krāpnieku?
Nākamais rakstsValentīndienas zinātne jeb rūpes par seksualitāti ilgtermiņā