Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) ir saņēmis vairāku patērētāju sūdzības par interneta vietnē https://loguveikals.lv/ (turpmāk – Vietne) veiktiem preču pasūtījumiem, bet nepiegādātu preci un neatmaksātu naudu, kā arī neiespējamību sazināties ar Vietnes uzturētāju un preču pārdevēju – SIA “LB Latvia”.

Izpētes ietvaros PTAC secināja:

  1. SIA “LB Latvia” nenodrošina patērētājiem Vietnē pasūtīto un apmaksāto preču (konkrēti, PVC logu) pasūtījumu izpildi.
  2. SIA “LB Latvia” nepilda normatīvajos aktos noteikto patērētāju samaksātās naudas summas atmaksas pienākumu gadījumos, kad patērētāji vienpusēji atkāpjas no noslēgtā distances līguma tādēļ, ka nav veikta pasūtījuma izpilde/preces piegāde.
  3. SIA “LB Latvia” izvairās no patērētāju sūdzību izskatīšanas saistībā ar noslēgtajiem līgumiem, tas ir, Sabiedrība nesniedz atbildes.

PTAC uzņēmuma īstenoto komercpraksi vērtē kā negodīgu – profesionālajai rūpībai neatbilstošu, maldinošu un agresīvu – komercpraksi. Arī fakti, ka SIA “LB Latvia” neatbild uz PTAC pieprasījumiem un Vietne vairs nav sasniedzama, liecina, ka SIA “LB Latvia” rīcībā iespējams ir saskatāmas noziedzīga nodarījuma, proti, krāpšanas pazīmes. Līdz ar to PTAC ir vērsies Valsts policijā ar lūgumu veikt attiecīgo faktu operatīvo pārbaudi un nepieciešamības gadījumā uzsākt kriminālprocesu.

PTAC ir informējis Uzņēmumu reģistru par to, ka SIA “LB Latvia” nenodrošina savu sasniedzamību tās juridiskajā adresē un lūdzis Uzņēmumu reģistru izvērtēt nepieciešamību lemt par komersanta darbības izbeigšanu.

Ņemot vērā minēto, PTAC aicina patērētājus neiesaistīties darījumos ar  SIA “LB Latvia”.  Ja patērētāji jau ir cietuši no SIA “LB Latvia” darbībām, aicinām vērsties Valsts policijā.

Vienlaikus PTAC aicina patērētājus ziņot, ja komersants ir izveidojis citu preču pārdošanas vietni un turpina augstāk minētos patērētāju tiesību pārkāpumus.

Iepriekšējais rakstsDiemžēl augusts iesākas ar ļoti skumjām ziņām
Nākamais rakstsParādās jauna informācija par tautā iemīļoto mūziķi Ivo Fominu