Lai vēl vairāk kliedētu cilvēku plūsmu veikalos, “Maxima Latvija” aicina iedzīvotājus arī turpmāk uz veikalu doties retāk un iegādāties nepieciešamās preces ilgākam laika posmam. Mudinot cilvēkus šādai paradumu maiņai, jo īpaši mazākās tirdzniecības vietās, “Maxima X” formāta veikalos ieviesta ļoti viegli uztverama iniciatīva – noteiktas preces par simbolisku cenu – 1 centu klientiem, kuri iepirksies par vismaz 20 eiro. Pirmā nedēļa uzrādījusi pozitīvus rezultātus – pircēju skaits samazinājies, savukārt pirkuma grozs ir pieaudzis (salīdzinot ar identisku laika periodu nedēļu iepriekš).
Iegādājoties nepieciešamās preces ilgākam laikam, iespējams retāk apmeklēt veikalu un samazināt kopējo pircēju plūsmu, ietaupīt laiku, kā arī saudzēt savu un ģimenes veselību ārkārtējās situācijas laikā. “Maxima” iniciatīva “Iegādājies produktu par 1 centu” uzsākta mazākajos jeb X formāta veikalos, iepērkoties ar “Paldies” karti vismaz 20 eiro vērtībā. Iniciatīvā tiek izvēlēti ikdienā nepieciešami produkti, kuri ir iecienīti “Maxima” klientu vidū, pirmajā nedēļā tas bija cukurs.
“Mūsu klientu un darbinieku drošība ir galvenā prioritāte, tāpēc regulāri sekojam līdzi tam, kuras iniciatīvas ir sekmīgas, kā arī ieviešam arvien jaunas, lai kopīgiem spēkiem vēl vairāk sekmētu Covid-19 izplatības mazināšanos. Mūsu primārais uzdevums bija mazināt cilvēku plūsmu un veicināt iepirkšanās paradumu maiņu, kas veiksmīgi tika panākts lielāka formāta veikalos. Taču, lai panāktu šādu rezultātu arī mazāka formāta veikalos, uzsākām izmēģinājumu ar šādu konceptu un līdzfinansējām atsevišķas produktu grupas, lai mudinātu iedzīvotājus plānot savus pirkumus un vienā veikala apmeklēšanas reizē iegādātos pārtiku vairākām dienām. Pēc pirmās eksperimenta nedēļas novērojām, ka iniciatīva sniegusi gaidīto rezultātu – pircēju skaits samazinājies, bet pirkuma grozs ir pieaudzis. Šonedēļ par īpašu cenu piedāvāsim neatņemamu ikdienas maltītes sastāvdaļu – miltus. Ļoti rūpīgi analizēsim turpmākos rezultātus šādas iniciatīvas ietekmei uz pircēju uzvedību, lai ik nedēļu novērtētu šī pasākuma ietekmi uz apmeklējuma biežumu veikalos, un nepieciešamības gadījumā pielāgotos,” stāsta “Maxima Latvija” iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.
Kā iepriekš ziņots, “Maxima Latvija” jau pie esošajiem teju 40 Covid-19 vīrusa izplatības ierobežošanas pasākumiem regulāri turpina ieviest jaunus drošības pasākumus arī pēc savas iniciatīvas, kā arī vadoties pēc valdības rīkojumiem, lai pircējiem veikalu apmeklējums klātienē būtu vēl drošāks.