Paplašinot produktu sortimentu par pieejamām cenām un stiprinot privātās preču zīmes piedāvājumu, Rimi laiž tirgū jaunu zemo cenu zīmolu Rimi Smart, kas būs vieglāk pamanāms un atrodams veikalu plauktos. Ar šo zīmolu plānots piedāvāt ap 150 produktu dažādās preču grupās, kas jau pakāpeniski nonāk Rimi veikalos un nomaina esošos Rimi Basic zīmola produktus.  

Rimi Smart produkti būs pieejami praktiski visās pārtikas un piepārtikas produktu kategorijās, izņemot specializēto pārtiku, alkoholu un tabaku. Paralēli Rimi Basic produktu zīmola maiņai norit darbs arī pie dažu pavisam jaunu Rimi Smart produktu izveides.

“Mūsu mērķis, veidojot šī zīmola sortimentu, ir nodrošināt pēc iespējas zemāku cenu, taču vienlaikus saglabāt augstu produktu kvalitāti. Turklāt īpaši šajā rudenī gan inflācija, gan gaidāmais energoresursu cenu pieaugums un citu mājsaimniecības izmaksu palielinājums rada pastiprinātu interesi par zemo cenu produktiem. Tirgū vērojama pastiprināta klientu interese par privātās preču zīmes produktiem, jo cilvēki novērtē iespēju iegādāties kvalitatīvus produktus par pieejamām cenām, piemēram, pienu, gaļu, dažādus graudaugu produktus,” stāsta Inga Bite, Rimi sabiedrisko attiecību vadītāja.

Rimi privātās preču zīmes programma tirgū ir pieejama jau vairāk nekā 20 gadus, un sortimentā līdzās pamatzīmoliem RimiSelection by Rimi un Rimi Smart pieejami vēl vairāk nekā 15 zīmoli dažādās produktu kategorijās. Tendence klientiem biežāk pāriet no zīmoliem uz privātās preču zīmes produktiem ir vērojama ne tikai Latvijā un Baltijā, bet visā Eiropā. Tas liek arī lielajiem Eiropas mazumtirgotājiem stiprināt savus zemo cenu privātās preču zīmes zīmolus.

“Veidojot Rimi Smart sortimentu, primāri domājam par to, lai tajā būtu iekļauta lielākā daļa ikdienā nepieciešamo produktu, kas ļauj pagatavot pilnvērtīgu maltīti. Pircēju vajadzības un vēlmes ir dažādas, un mūsu sortiments ir pietiekami daudzveidīgs, lai tajā sev vajadzīgo atrastu katrs pircējs. Vienlaikus vēlamies nodrošināt labu līdzsvaru starp cenu un kvalitāti, padarot zīmolu vēl spilgtāku un atpazīstamāku,” skaidro Inga Bite.

Rimi Basic sortimentā vienmēr iecienīti bijuši piena, gaļas, graudaugu produkti, kas ļauj prognozēt, ka arī ar Rimi Smart zīmolu tie būs vieni no pieprasītākajiem. Lielākā daļa Rimi Smart sortimenta būs vienāda visās trijās Baltijas valstīs, jo lielāks apjoms ļauj piedāvāt zemāku cenu. Taču daži produkti katrai valstij būs unikāli, piemēram, tradicionālais biezpiena siers Lietuvā, vietējās izcelsmes svaiga putnu gaļa Latvijā u. tml.

Par Rimi Latvia 

Rimi Latvia ir vadošais pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmums Latvijā ar vairāk nekā 130 dažādu formātu veikaliem visā Latvijā (Rimi Hyper, Rimi Super, Rimi Mini un Rimi Express).  Kopš 2019. gada darbību uzsācis arī Rimi e-veikals, nodrošinot ērtu produktu iegādi internetā un piegādi vairākos Latvijas reģionos. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 5800 darbinieku. Rimi misija ir atbalstīt veselīgas un videi draudzīgas izvēles, padarot katru dienu arvien labāku mūsu pircējiem. Rimi Latvia ir daļa no uzņēmuma Rimi Baltic, kas apvieno vairāk nekā 290 Rimi veikalu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Vairāk: https://www.rimi.lv/

Iepriekšējais rakstsMagone un viņas vēstuļdraugs: nācies pieņemt smagu lēmumu
Nākamais rakstsPieci padomi, kā motivēt darbiniekus