Ēdot ārpus mājas, 76 % cilvēku Latvijā labprāt izmēģina jaunas garšas, liecina Norstat un McDonald’s veiktās aptaujas dati. Reaģējot uz iedzīvotāju pieaugošo interesi atklāt un iekļaut savā ēdienkartē jaunas ēdienu garšas, restorānu tīkls McDonald’s izstrādājis trīs jaunas un oriģinālas burgeru receptes gardēžu burgeru līnijai Maestro™ Baltijas valstīs. No šodienas, 13. septembra, jaunie Maestro™ burgeri ar liellopa, vistas gaļu un fritētu sieru pieejami visos McDonald’s restorānos Latvijā, Igaunijā un Lietuvā.
“Kā vadošais restorānu tīkls Baltijā mēs vienmēr meklējam jaunus veidus, kā pārsteigt Latvijas, Igaunijas un Lietuvas iedzīvotājus ar unikālu garšas pieredzi. Mūsu veiktā aptauja* liecina, ka Baltijas valstu iedzīvotāji ir garšu atklājēji, meklējot jaunus un aktuālus ēdienus, turklāt 80 % respondentu Latvijā novērtē Maestro™ burgeru augsto kvalitāti. Tāpēc mēs šodien ar lielu prieku prezentējam jaunumus mūsu ēdienkartē – trīs unikālus Maestro™ burgerus, kas pārsteigs mūsu viesus ne tikai ikdienas brīžos, bet arī svētku reizēs. Esmu pārliecināts, ka jaunos Maestro™ burgerus iemīlēs ikviens un tos novērtēs pat visprasīgākie gardēži,” saka McDonald’s ģenerāldirektors Baltijas valstīs Vladimirs Jaņevskis (Vladimir Janevski).
Šogad McDonald’s radījis trīs oriģinālas receptes gardēžu burgeru līnijai Maestro™ – ar liellopa, vistas gaļu un fritētu sieru. Receptes izstrādātas, izmantojot tikai augstākās kvalitātes McDonald’s piegādātāju sastāvdaļas, tostarp liellopa un vistas gaļu, kā arī sieru, svaigus dārzeņus un zaļumus, svaigas burgeru maizītes un dažādas mērces.
Maestro™ burgeram ar liellopa gaļu McDonald’s izmantojis liellopa gaļu, fritētu sieru, sulīgas tomātu šķēles, bekonu, romiešu salātus, asos halapenjo, baltos sīpolus, kraukšķīgu maizīti un McBacon® bagātīgās garšas mērci.
Maestro™ burgeram ar vistas gaļu McDonald’s garšu radījis, izmantojot kraukšķīgu vistas gaļu, “Emmental” sieru, sulīgu tomātu, augstas kvalitātes salātu maisījumu, sarkanos kāpostus, burgeru maizītes, kā arī sasmalcinātus baltos sīpolus kopā ar krēmīgo čipotles mērci.
Maestro™ burgeram ar siera kotleti McDonald’s izmantojis fritētu sieru kopā ar skābā krējuma un maurloku mērci, sulīgu tomātu, svaigu salātlapu maisījumu, sarkano kāpostu un baltajiem sīpoliem – tas viss ir bagātināts ar čipotles mērci un svaigu burgera maizi.
Maestro™ burgeri Latvijā pieejami restorānu ēdienkartē no 13. septembra līdz gada beigām.
*Aptauju pēc McDonald’s pieprasījuma veica Norstat. Aptauja rīkota 2023. gada martā, un tajā piedalījās 2128 respondenti Baltijā.
Par “McDonald’s”
“McDonald’s” ir vadošais ēdināšanas uzņēmums Latvijā pēc apmeklētāju un darbinieku skaita, kā arī finanšu snieguma un investīcijām. “McDonald’s” restorānus Latvijā pērn apmeklēja gandrīz 10 miljoni viesu.
“Premier Capital” ir “McDonald’s” attīstības licences turētājs Igaunijā, Grieķijā, Latvijā, Lietuvā, Maltā un Rumānijā. Pašlaik restorānu tīklā ir 178 restorāni, to skaitā vairāki “McDrive” un “McCafe”. Pateicoties uzņēmuma vairāk nekā 10 000 darbinieku lielajai komandai, gadā tiek apkalpoti vairāk nekā 77 miljoni viesu.
“Premier Capital” ir Maltā bāzētās grupas “Hili Ventures” uzņēmums. “Hili Ventures” darbojas ēdināšanas pakalpojumu un tirdzniecības jomā, nekustamā īpašuma un viesmīlības jomā, kā arī jūras, inženierzinātņu un tehnoloģiju jomā 11 valstīs Eiropā un Ziemeļāfrikā, nodarbinot kopumā vairāk nekā 11 000 cilvēku. “Hili Ventures” ir partneris tādiem globāliem zīmoliem kā “Apple”, “iRiparo”, “Konecranes”, “McDonald’s”, “NCR”, “Six Senses” un daudziem citiem.