Tuvojoties gada sirsnīgākajiem svētkiem, “Maxima Latvija” atklāj vēl trīs jaunā koncepta veikalus – Olainē, Kandavā un Balvos. Kopumā decembrī tika uzlaboti un jaunajam konceptam pielāgoti 5 veikali, investīciju apjomam sastādot gandrīz 400 tūkstošus eiro. Pašreiz visā Latvijā jau 26 veikali strādā jaunajā “Mans veikals” formātā, kas paredz, ka veikals ir daudz intuitīvāks, plašāks un ērtāks gan pircējiem, gan darbiniekiem.
“Ziemassvētku laiks ierasti ir periods, kad arvien vairāk cilvēku steidz apmeklēt veikalus, lai sarūpētu gan saviem tuvajiem dāvanas, gan parūpētos par svētku mielastu. Esam patiesi priecīgi, ka šo gadu noslēdzam ar kopumā 26 “Maxima” veikalu pielāgošanu jaunajam “Mans veikals” konceptam, kas šajā steidzīgajā pirmssvētku periodā uzlabos gan pircēju iepirkšanās pieredzi, gan atvieglos darbinieku ikdienas darbu. Papildu pircēju ērtībām, esam īpaši parūpējušies arī par darbiniekiem, ieviešot dažādus risinājumus, kas palīdz realizēt ikdienas darbus efektīvāk. Šo veikalu pārveidošana mums ir ļoti nozīmīgs un svarīgs process, lai ikviens kā reģionu, tā galvaspilsētas iedzīvotājs varētu iepirkties pārdomātā veikalu vidē,” norāda Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.
Jaunā “Maxima X” formāta veikala telpās ir mainījies izkārtojums, tādējādi izdevīgākie pirkumi būs pieejamākajās vietās – veikala sākumā, lai pircēji vienmēr var iepazīties ar labākajiem piedāvājumiem, tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klienta vajadzībām. Atkarībā no veikala formāta iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. Papildus tam ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums kā, piemēram, specializēts ledusskapis svaigu zivju tirdzniecībai, saprotamākas un vieglāk pārskatāmas preču kategorijas un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem veikt tiešos darba pienākumus.
“Maxima X” formāta veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti augstas kvalitātes produkti par pieejamām cenām. Turklāt “Sirsnīga izvēle” kampaņas laikā iecienītākie vietējo ražotāju un pasaules zīmolu produkti pieejami līdz pat 55% lētāk ilgtermiņā.