Lai atbalstītu trūkumā nonākušās Latvijas ģimenes, 10. decembrī Pārtikas banka Paēdušai Latvijai un Rimi aicināja uz tradicionālo pārtikas paku piepildīšanas akciju. Pavisam piepildītas 4954 pārtikas pakas, ar kurām svētku laiks būs priecīgāks vairāk nekā 17 000 cilvēku. Tāpat kā iepriekšējā akcijā, visvairāk paku – vairāk nekā 2000 – piepildījuši rīdzinieki, un īpaši lielu aktivitāti izrādījuši arī vidzemnieki, piepildot vairāk nekā 1300 paku.
Akcijā piedalījās 48 Rimi veikali Rīgā, Ādažos, Bauskā, Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Kuldīgā, Ķekavā, Liepājā, Madonā, Mārupē, Ogrē, Olainē, Rēzeknē, Salaspilī, Saldū, Siguldā, Talsos, Tukumā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā saziedotas 4954 pārtikas pakas, no tām 2149 pakas Rīgā, 1308 – Vidzemē, 593 – Latgalē, 554 – Kurzemē un 350 – Zemgalē. Starp Latvijas pilsētām lielāko aktivitāti uzreiz pēc rīdziniekiem izrādījuši pircēji Rēzeknē, piepildot 314 pakas jeb vairāk nekā pusi no visām Latgalē piepildītajām pārtikas pakām.
“Šī ziema daudziem ir grūtāka nekā iepriekšējā, taču daļai Latvijas iedzīvotāju, kas nonākuši finansiālās grūtībās, pat nav iespējas kaut ko ietaupīt vai uzkrāt, tāpēc viņiem ļoti nepieciešama līdzcilvēku palīdzība. Tas, kas ir vienkāršs papildu pirkums turīgākiem iedzīvotājiem, var izrādīties izdzīvošanas iespēja vairākiem simtiem Latvijas ģimeņu, kam Pārtikas bankas pārtikas pakas ir, iespējams, vienīgā iztika. To vidū ir gan ģimenes ar bērniem, gan seniori, kā arī personas ar invaliditāti un viņu tuvinieki. No sirds pateicamies katram, kurš nepaliek vienaldzīgs un iesaistās akcijā!” saka Agita Kraukle, Pārtikas bankas Paēdušai Latvijai vadītāja.
Ilggadējais Pārtikas bankas partneris lielveikalu tīkls Rimi ik mēnesi ziedo vairāk nekā 20 tonnu pārtikas, nodrošinot palīdzību trūkumcietējiem visā Latvijā.
“Paldies katram mūsu pircējam, kurš piedalās akcijā! Jūs atgādināt visai sabiedrībai, ka īsts Ziemassvētku gars – tā ir mīlestība pret savu tuvāko, līdzjūtība un dalīšanās prieks. Apstākļi šobrīd nav viegli un liek biežāk rīkot šādas akcijas un meklēt līdzcilvēku palīdzību, tāpēc esam divtik gandarīti, ka arī šādā režīmā mūsu pircēji rod iespēju palīdzēt tiem, kas nonākuši grūtībās,” saka Juris Šleiers, Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītājs.