Turpinot atbalstīt pircējus ikdienas tēriņu samazināšanā, Rimi Latvia no 3. janvāra uzsāk jaunu cenu pazemināšanas programmu. Tās ietvaros Rimi veikalu tīklā un e-veikalā būs iespējams iegādāties 600 vispopulārākās ikdienas preces par iespējami zemāko regulāro cenu tirgū salīdzinājumā ar citiem lielākajiem pārtikas mazumtirgotājiem Latvijā.
Jaunās programmas “Iespējams, zemākā cena tirgū” ietvaros Rimi Latvia samazinās cenas ap 600 visbiežāk un visvairāk pirktajām ikdienas precēm – gan Latvijas ražotāju, gan ārvalstu zīmolu un Rimi privātās preču zīmes produktiem. Zemākā regulārā tirgus cena tiks nodrošināta vairāk nekā 70 gaļas un zivju produktiem, vairāk nekā 100 piena produktiem, vairāk nekā 100 graudaugu produktiem un vairāk nekā 40 dažādām precēm mājai un higiēnai – autiņbiksītēm, ziepēm, higiēnas precēm sievietēm, tualetes papīram, zobu pastām u. c. Tā kā tirgus apstākļi ir mainīgi un neprognozējami, jaunajai cenu pazemināšanas programmai pagaidām netiek noteikts konkrēts termiņš.
“Atbalstot mūsu pircējus un nodrošinot zināmu pārtikas ikdienas groza izmaksu prognozējamību, mēs pazeminām regulārās cenas līdz iespējami zemākajai tirgus cenai TOP 600 produktiem Rimi veikalu tīklā un e-veikalā. Praktiski tas nozīmē, ka šiem produktiem būs tāda pati cena vai arī tie būs lētāki nekā pie citiem lielākajiem pārtikas mazumtirgotājiem Latvijā. Pircējiem tā ir iespēja iepirkties vēl izdevīgāk, iegādājoties populārākos Latvijas un citu valstu ražotāju zīmolus, tajā skaitā Rimi privātās preču zīmes produktus. Pēdējā laikā redzam, ka tieši Rimi privātās preču zīmes pārdošanas īpatsvars pieaug, jo pircēji meklē vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, tāpēc arī jaunajā programmā esam iekļāvuši iemīļotākos Rimi privātās preču zīmes produktus,” saka Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Ņemot vērā, ka Latvijā visu pagājušo gadu mājsaimniecību izdevumus būtiski ietekmēja strauji pieaugošā inflācija un mājokļu izmaksu pieaugums, Rimi Latvia jau 2022. gada rudenī ieviesa cenu pazemināšanas un fiksēšanas programmu, līdz pērnā gada 31. decembrim nepiemērojot nekāda veida cenas paaugstinājumu vairākiem simtiem pirktāko un iemīļotāko produktu.
“Tā bija jauna veida iniciatīva Baltijas tirgū, kas lika uzņemties zināmu risku, jo pārtikas tirgus dinamika šajos apstākļos ir diezgan neprognozējama. Arī Rimi ir būtiski izjutis straujo energoresursu cenu kāpumu – tas redzams gan veikalu, gan mūsu loģistikas centra izmaksu pozīcijās. Līdzīgu situāciju rudenī piedzīvoja visi pārtikas ražotāji, īpaši tie, kuru darbība ir saistīta ar lielāku energoresursu patēriņu ražošanas procesā, pieaugot arī produktu gala cenām. Tāpēc pieņēmām lēmumu Latvijas tirgū uz vairākiem mēnešiem fiksēt cenas populārākajiem produktiem, sniedzot zināmu drošības izjūtu mūsu pircējiem un darbiniekiem. Šobrīd uzsākam nākamo atbalsta programmas posmu, uz nenoteiktu laiku nodrošinot pircēju iecienītākās ikdienas preces par iespējami zemāko regulāro cenu,” stāsta Valdis Turlais.
Vienlaikus Rimi veikalos tiks saglabāta iespēja iegādāties produktus no dažādām sortimenta kategorijām ar izdevīgām atlaidēm.