Šī gada 10. jūnijā Valsts ieņēmumu dienests (VID) Rīgā atsāka klientu apkalpošanu klātienē. Apmeklētājiem durvis vēra klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Talejas ielā 1 – tajā pirmo trīs dienu laikā VID pakalpojumus saņēma 907 cilvēki. 227 no visiem apmeklētājiem bija iepriekš pierakstījušies un pakalpojumu varēja saņemt konkrētā laikā, negaidot rindā.

Izvērtējot pirmo dienu pieredzi, VID aicina apmeklētājus izmantot iespēju zvanīt uz pieraksta tālruni 67120005 un pierakstīties uz apmeklējumu konkrētā laikā. Pagaidām salīdzinoši lielās klientu intereses dēļ, nākot uz klientu apkalpošanas centru bez pieraksta, apmeklētājiem jārēķinās ar gaidīšanu rindā.

Tāpat pirmajās dienās pēc ārkārtējās situācijas beigām apmeklētāji pulcējās arī pie vairākiem VID klientu apkalpošanas centriem reģionos. VID atgādina, ka klātienes apkalpošana pagaidām tiek nodrošināta Rīgā, savukārt citās Latvijas pilsētās VID klientu apkalpošanas centri klātienes apkalpošanu atsāks pakāpeniski, pirms tam izvērtējot Rīgas pieredzi drošas un atbilstošas vides nodrošināšanā. Informācija par turpmāko klātienes apkalpošanas atsākšanu būs pieejama VID interneta vietnē. Tāpat pirms apmeklējuma var pārliecināties, vai klientu apkalpošana konkrētajā pilsētā atsākta, arī zvanot uz VID konsultatīvo tālruni 67120000.

Rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, atgādinām, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

Iepriekšējais rakstsBrīvdienas sākušās ar ziņu par nelaimi Ventā
Nākamais rakstsTavs horoskops veiksmīgai nedēļai: 15. – 21. jūnijs