Saskaņā ar tirdzniecības centra internetā 220.lv apkopotajiem datiem, 2024. gadā Latvijas iedzīvotāji internetā visaktīvāk iegādājušies bērnu konstruktoru komplektus, kā arī sieviešu un vīriešu smaržas. Dārgākās preces, kas pērn pirktas, ir trenažieris, elektriskais trīsritenis un zāles pļāvējs ar savākšanas grozu, kas maksājuši vairāk nekā 5000 eiro. 220.lv nosauc 2024. gada dārgāko pirkumu
220.lv Marketplace Pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols norāda: “Pērn visaktīvākais tirdzniecības laiks, protams, ir bijis laiks ap Ziemassvētkiem – novembris un decembris, kad lielākā daļa pircēju iegādājās dāvanas. Tāpat redzam, ka turpina augt uzticība interneta veikaliem, tajos iegādājoties arī liela izmēra un dārgākas preces, pērn lielākajai šāda veida pirkuma summai esot vairāk kā 5000 eiro apmērā.”
Aizvadītajā gadā pārliecinošu popularitāti guvuši zīmola “LEGO” konstruktoru komplekti, tiem izvirzoties līdera pozīcijā starp visām trīs populārākajām preču kategorijām. Vispieprasītākie modeļi ir bijuši “Orhideja”, “Savvaļas ziedu pušķis” un “Ziedu pušķis”. Pircēji par konstruktoru iegādi vidēji tērējuši 43 eiro vienā iepirkšanās reizē.
Savukārt smaržu kategorijā sievietēm nemainīgi populārākās izvēles ir parfimērijas ūdens “Lanvin Eclat D’Arpege”, tualetes ūdens “Dolce & Gabbana 3 L’Imperatrice” un tualetes ūdens “Calvin Klein CK IN2U Her”. Savukārt vīriešu smaržu kategorijā līderpozīcijas ieņem tualetes ūdens “Hugo Boss Boss Bottled”, “Versace Man Eau Fraiche” un “Karl Lagerfeld For Him”. Vidēji vienā pirkuma reizē pircēji tērējuši gandrīz 40 eiro, iegādājoties smaržas.
Kā novērojis Kārlis Ozols, Latvijas Iedzīvotāji joprojām ir aktīvi iegādājušies arī dažādus tehnoloģiju aksesuārus gan darbam, gan atpūtai. “Jau otro gadu pēc kārtas starp pārdotākajām austiņām ir “JBL Tune 510BT”, bet otrajā un trešajā vietā ierindojas attiecīgi “Xiaomi Redmi Buds 4 Active” un “JBL Tune 230NC. Vidēji pircēji austiņu iegādei atvēlējuši 56 eiro,” norāda K. Ozols.
Starp populārākajiem virtuves piederumiem ierindojas daudzfunkcionāls dārzeņu griezējs, virtuves smalcinātājs, dubultais trauku žāvētājs un metāla pudeļu attaisāmais. Vidēji pircēji šīm precēm tērējuši ap 15 eiro.
“Pagājušajā gadā populārāko preču vidū ir ne tikai smaržas un bērnu konstruktori, bet arī telefonu maciņi, dārza un virtuves darbarīki, kā arī rotaļlietas un bērnu higiēnas preces – autiņbiksītes. Tāpat pircēji arvien vairāk izvēlējušies investēt kvalitatīvākos produktos, kas nodrošina uzticamību un kalpo ilgāk,” papildina K. Ozols.
Par PHH Group
PHH Group izveidoja privātā kapitāla investors Mid Europa, apvienojoties lielākajiem tiešsaistes mazumtirgotājiem, proti, Pigu.lt Lietuvā, 220.lv Latvijā, Kaup24.ee un Hansapost.ee Igaunijā un Hobbyhall.fi Somijā. Kopš 2021.gada koncerns piedzīvojis biznesa transformāciju, izveidojot lielāko un uzticamāko tirgu reģionā. Grupas Marketplace ekosistēmā preces pārdod vairāk nekā 4000 pārdevēju, piedāvājot vairāk nekā 3 miljonus preču. Grupas pārvaldītās vietnes apmeklē aptuveni 150 miljoni pircēju gadā.