Pēc “Maxima Latvijas” sadarbības paplašināšanas ar vietējiem ražotājiem, ievērojamu pieprasījuma pieaugumu piedzīvojuši virkne Latvijas ražotāju produktu – straujāko pieprasījuma pieaugumu piedzīvoja “Trikata” sniega bumbas un “Lāči” rudzu maize, kas mērojams pat līdz 50 reizēm*. Savukārt visvairāk pirktie produkti šīs papildu sadarbības laikā bijuši kausētais siers “Dzintars” klasiskais, “Spilva” tomātu mērce un brokastu majonēze, cepumi “Selga”, saldējums “TIO” plombīra un šokolādes ar šokolādes gabaliņiem, kā arī alus “Cēsu” Premium Pinte un alus “Užavas” gaišais.  

“Mums ir liels gandarījums, ka ar kampaņu “Sirsnīga izvēle”, kuras laikā iepirkām papildu vietējo ražotāju produktus vairāku desmitu miljonu eiro vērtībā, esam veicinājuši pieprasījuma pieaugumu Latvijas ražotāju produkcijai, tādējādi radot pievienoto vērtību Latvijas tautsaimniecībai kopumā, vienlaikus saviem klientiem sniedzot iespēju biežāk celt galdā augstas kvalitātes un labi zināmus vietējo zīmolu produktus. Vietējo ražotāju atbalsts ir viena no mūsu prioritātēm kopš dibināšanas brīža 20 gadus atpakaļ – šobrīd vidēji katrs trešais produkts ir tieši vietējā zīmola, kopā sastādot aptuveni 10 000 preču vienību. Augstais pieprasījuma pieaugums kalpo kā apliecinājums, lai turpinātu kampaņu “Sirsnīga izvēle”, piedāvājot klientiem ilgtermiņā iegādāties gan vietējo, gan pasaules vadošo zīmolu produktus par zemu cenu,” stāsta “Maxima Latvija” Iepirkumu departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

Zīmīgi, ka straujākais pieprasījuma pieaugums bijis tieši saldumiem, kas liecina, ka cilvēki biežāk kā ierasts palutinājuši gan sevi, gan savus mīļos. TOP pašmāju produktu ar lielāko pieprasījuma pieaugumu vidū ierindojas tādi zināmi produkti kā “Trikata” sniega bumbas un “Lāči” rudzu maize (pieaugums 50 reizes), “Lāči” saldskābmaize (pieaugums 40 reizes), vafeles “Selga” ar šokolādes garšu, kuru pieprasījums audzis par 10 reizēm, konfektes “Skrīveru Gotiņa” un zemesriekstu šerbets “Laima”, kuri šīs kampaņas laikā mērojuši ceļu uz pirkuma grozu pat 8 reizes biežāk. Arī zefīrs “Laima” Maigums šokolādē un vafeles “Selga” ar citronu garšu piedzīvoja ievērojama pieprasījuma pieaugumu – tas ir bijis pat 7 reizes straujāks kā ierasts. Arī “Cido” ražotā apelsīnu sula bijusi iecienīts produkts – pieprasījuma pieaugums bijis 140 %.

Vienlaikus piedzīvots arī ievērojams pieprasījuma pieaugums vietējo ražotāju gaļas izstrādājumiem – “Rēzeknes gaļas kombināta” vārītās doktordesas pieprasījums audzis 5 reizes, “Putnu fabrika Ķekava” cāļa filejas nagetes panējumā – 3 reizes, savukārt “Rīgas Miesnieks” Rakveres cīsiņi par 30 %. Pateicoties izdevīgai cenai, iedzīvotāji veic izvēli par labu arī augu izcelsmes produktiem – piemēram, “Alpro” auzu dzērienam pieprasījums audzis pat 12 reizes.

Visos “Maxima” veikalos sācies jauns  “Sirsnīga izvēle” posms ar jauniem produktiem, kura ietvaros ar “Paldies” karti vai “Maxima” aplikāciju, virkne vietējo ražotāju un pasaulē vadošo zīmolu produkti ilgtermiņā nopērkami līdz pat 55 % izdevīgāk, piemēram, “Ādažu” čipši virtuļi šokolādē, Rūdolfa biezeņu izlase bērniem, “Fazer” Sēklu bagātīgā tostermaize, “Spilva” saldā tomātu mērce, “Putnu fabrika Ķekava” vistas gaļas produkciju un virkne citu labumu.

Iepriekšējais rakstsĀrkārtīgi svarīgu paziņojumu paku sūtītājiem izplatījis uzņēmums “Omniva”
Nākamais raksts2000. gadā dzimis rīdzinieks pieļauj lielāko kļūdu savā dzīvē; draud pat mūža ieslodzījums