Uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā – “Alfa” un “Akropole”, ir nolēmis paplašināt sava zīmola “AKROPOLE” izmantošanu. Šī gada pavasarī tirdzniecības centrs “Alfa” mainīs nosaukumu uz “AKROPOLE Alfa”, savukārt “Akropole” kļūs par “AKROPOLE Rīga”, vienlaikus saglabājot nemainīgi augstu klientu servisu un plašu veikalu, izklaides iespēju un pakalpojumu klāstu.
“Gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka “Akropolis Group” uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un mēs esam pārliecināti par tā nākotnes potenciālu. Neskatoties uz pandēmijas radītiem izaicinājumiem, mēs ticam tirgus izaugsmei un esam izvirzījuši ambiciozu mērķi, lai AKROPOLE kļūtu par mīlētāko zīmolu un izteiktu tirgus līderi. Strādājot ar vienotu zīmolu, mūsdienīgu pieeju un uz klientu orientētām vērtībām, mēs īstenosim savu labo praksi un uzkrātās zināšanas, inovācijas un visaugstākos darbības standartus. Turpmākā sinerģija, ko radīs abu tirdzniecības centru kopīga pārvaldība, vienota komunikācija un aktivitātes, nodrošinās klientiem vēl izcilāku iepirkšanās pieredzi,” saka “Akropolis Group” izpilddirektors Manfredas Dargužis.
“Tas ir nozīmīgs solis – darbojoties zem vienota zīmola, tiks stiprināta abu iepirkšanās centru konkurētspēja, kas palīdzēs ātrāk un efektīvāk ieviest inovatīvākus un klientiem pievilcīgākus piedāvājumus. Par “AKROPOLE Alfa” mērķi esam noteikuši turpmāko izaugsmi un sevi redzam kā vēl ērtāku un mūsdienīgāku iepirkšanās un izklaides vietu, ko augsti novērtē mūsu apmeklētāji. Mēs ceram, ka jau tuvākajā laikā gan plašākās iepirkšanās, gan satikšanās un izklaides iespējas ikvienam no mums kļūs arvien aktuālākas,” uzsver tirdzniecības centra “Alfa” vadītāja Zane Kaktiņa.
Jau pavasara sākumā “Alfa” un “Akropole” vārdi tiks mainīti uz “AKROPOLE Alfa” un “AKROPOLE Rīga”. Jaunā izkārtne “AKROPOLE Alfa” drīzumā rotās tirdzniecības centra fasādi, tāpat jaunie tirdzniecības centru nosaukumi tiks izmantoti sociālajos tīklos un citos komunikācijas materiālos. Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.