Kāda “sagadīšanās”, ka tieši Velsas prinča un princeses ASV karaliskās turnejas laikā “Netflix” izdota Harija un Meganas dokumentālās filmas sēriju reklāma. Tas tiek uzskatīts par skaļu vēstījumu tam, ko būs iespējams redzēt šajās sērijās.
Saseksas hercogpāris ir izlaidis reklāmas rullīti savai gaidāmajai dokumentālajai filmai prinča Viljama un Keitas Midltones ceļojuma laikā uz ASV. Tiek ziņots, ka par šo tik ļoti gaidīto “Netflix” jau iepriekš populāro dokumentālo filmu princis Harijs un Megana Mārkla no straumēšanas giganta ir nopelnījuši 88 miljonus mārciņu (~102 milj. Eur).
Tiesa, Harija un Meganas ļoti gaidītais šovs ir izraisījis bažas, ka karalisko ģimeni sagaida vēl postošākas un lielākas apsūdzības.
Reklāmkadri sākas ar vienu no šova producentu balsīm, kas jautā: “Kāpēc jūs vēlaties uzņemt šo dokumentālo filmu?”
Pēc tam ekrānā redzamas melnbaltās fotogrāfijas un, kad Harija balsī dzirdams teksts, ak neviens nezina, kas notiek aiz slēgtām durvīm, Megana attēlota ar rokās saķertu galvu.
Harijs saka: “Neviens neredz to, kas notiek aiz slēgtām durvīm… Man bija jādara viss iespējamais, lai aizsargātu savu ģimeni”, savukārt Megana saka: “Kad likmes bijušas tik augstas, vai nav jēgpilni dzirdēt mūsu stāstu no mums pašiem?”
Karaliskie eksperti, protams, nešaubās par rūpīgi izvēlētu par treilera izlaišanas laiku, jo tas noticis tieši dienu pirms Viljama un Keitas tikšanās ar ASV prezidentu Džo Baidenu, lai piešķirtu “Earthshot” balvu.
Harijs un Megana par to, ka šāda dokumentālā filma ir gaidāma, paziņoja jau sešus mēnešus pēc tam, kad bija pārcēlušies uz dzīvi ASV.
Pāris atkāpās no vecāko karaliskās ģimenes locekļu pienākumu pildīšanas un atteicās no Apvienotās Karalistes, dodoties uz ASV, un šis notikums kļuva pazīstams kā “Megxit”.
Dokumentālās filmas reklāmas rullītis tika izlaists tikai dažas nedēļas pirms Harija memuāru iznākšanas, kas plānots 2023. gada 10. janvārī.