Mazumtirdzniecības tīkls Mego šī gada martā uzsāk cenu samazināšanas programmu, kas primāri attieksies uz augļu un dārzeņu cenām. Tāpat arī akciju preču skaits, kas šobrīd vidēji ir 3000, tiks palielināts līdz 15% no kopējā sortimenta, informē uzņēmums.
Mazumtirdzniecības tīkls Mego uzsāk cenu samazināšanas programmu augļiem un dārzeņiem, ko papildina arī citas aktivitātes, kā, piemēram, komunālo rēķinu apmaksa ar zemāku komisijas maksu, zemākas jeb oranžas cenas Mego kartes īpašniekiem un citi piedāvājumi, kas tiks marķēti ar atzīmi “Super cena”.
“Līdzīga veida programmu sākām testēt jau pirms Ziemassvētkiem, ar mērķi palīdzēt Latvijas iedzīvotājiem šajā ekonomiski sarežģītajā laikā. Lai arī ražošanas un tādējādi arī produktu cenas pieaug, arvien rodam jaunus risinājumus, kā arī piedāvāt preces, kas ir pieejamas tikai pie mums. Ņemot vērā lielo atsaucību, esam nolēmuši programmu ne vien atjaunot, bet arī papildināt ar jauniem piedāvājumiem un atlaidēm, kas mūsu pircējiem dos iespēju atļauties vairāk,” uzsver veikalu tīkla mārketinga vadītājs Aleksandrs Afanasjevs.
Viņš piebilst, ka jaunās programmas ietvaros tiks ne vien samazinātas augļu un dārzeņu cenas, kā arī paplašināts ikdienas atlaižu preču skaits, bet arī palielināts pārtikas produktu un preču sortiments. Tas attiecīgi palīdzēs priecēt ne vien jau esošos klientus, bet piesaistīt arī jaunus. Iepriekš realizētajā testa programmā tika novērots jaunu patstāvīgu klientu pieaugums pat par 10%.
Veikalu tīkls Mego ir 100% Latvijas kapitāluzņēmums, kas Latvijā darbojas jau vairāk kā 20 gadus. Tīklā ir 91 veikals ar zīmolu Mego, kas nodarbina vairāk nekā 2500 strādājošo.